Tuesday, December 28, 2010

Lelaki ber-lens BIRU


Lelaki ber-lens biru ? OMG ! Bak kata Andre Leon Talley " Dreckitude ! "
Tapi kalau mata asli memang dah sedia ada warna biru , aku boleh terima . Nampak oke je
Aku pon x tau kenapa aku x suka langsung mamat ber-lens biru .
Kalau aku nampak , aku rasa macam nak cungkil2 je mata mamat uh .
Kalau warna lain aku boleh terima lagi tapi kalau dah warna biru memang x suka .
Ini pendapat aku lah . Aku x kisah kalau korang nak terima ke x . X suruh pon terima .
Se-handsome mana pon , se-macho mana pon , kalau dah ber-lens biru , semua tu hilang !
Hahahahahaha . Kejamnya lah penilaian aku nie .

Mesti korang ter-tanya2 , kenapa pulak aku tiba2 bangkit kan isu nie . meyh aku story sikit
Aku dalam misi nak menjejaki kawan2 Myspace aku . So search la nama dorang .
Jumpa tu jumpa lah , tapi segan pulak nak add .Takut dia x kenal pulak .
Selongkar profile dia . Dan terjumpa lah gamba dia ber-lens biru . X tahan !
Dalam fikiran aku dah mula fikir lain . Yang bukan2 di fikir . Ishhh manusia manusia .

Cerita pon tamat . Bak kata Adib "Renung2 kan dan selamat beramal"
Teruskan lah memakai lens selagi ia tidak merosakkan mata anda .
Teringin gak pakai lens tapi duit x mengizinkan lah pulak . *duit sentiasa menjadi masalah
Sebaik2 nya x perlu lah . Mata yg Allah bagi kan sudah cukup indah . Setuju ?

12 comments:

  1. Setuju! Renung2kan dan Selamat Beramal. kalau camni Adib nak berlens biru lah biar Abang Zhariff dengki AHAHA~

    ReplyDelete
  2. tolong lah jangan adib . ada org ilang mata nie nant . hahaha

    ReplyDelete
  3. perempuan pakai cantik lah . tp kalao laki pakai cm x sesuai jerp .

    ReplyDelete
  4. Sama . Tak suka . Rasa macam nak cungkil je biji mata mereka

    ReplyDelete
  5. bkn lens biru je! ak x suke mane2 lelaki yg pakai lens colour ape2 colour pown..wekk >.<

    ReplyDelete
  6. Agak kejam kot kalau cungkil mata die .
    kau kopek lens mata dia sudaa..
    hahahaha~


    i follow u ~ hihihi

    ReplyDelete
  7. farah : cungkil jgn x cungkil farah :)

    adi : kejam , kelabu maybe oke sikit kot .

    amira : thanx follow :)

    ReplyDelete
  8. zharif : ko kejam,kn aku ckp x payah nak warne2kn mata O.o

    ReplyDelete
  9. quite jerk , isn't it ? haha . mgubah ciptaan Tuhan , dh satu hal . perasn lak tu . haila ~ . nsib baik aku xkenal . do I ? haha

    ReplyDelete
  10. adi : aq x warna kan pon lah .

    wan : nie kawan MS aku . kau x kenal .

    ReplyDelete

Home