Friday, December 24, 2010

WARISAN RIMBA !


Rombongan ke Warisan Rimba best sangat2 . 
Dalam kekurangan terdapat kesempurnaan . x kisah la . 
As long as kami semua gembira . Selamat pergi dan selamat pulang .
Thanx to Khalida , Atikah Latif , Musfirah dan Farah Shameela .
Mereka merupakan tulang belakang rombongan ini .

Banyak sangat yg kami semua lalui semasa trip ini .

Kita mulakan dengan yang pahit dulu ya :
Jalan kaki ? Fuhh ! Penat gila . Sengal2 otot semua ada .
Naik Lori ? Hahaha ! Kelakar sangat2 . Nasib baik aku x naik .
Pondok ? Pergghh ! Xda kipas & katil , xda bantal & tilam yg cukup untuk 11 orang
Nyamuk ? Shuhh ! Nasib baik aku bawa selimut dari rumah . Kesian babyboy :(
 
Sekarang nak cerita yang manis pula :
Makanan ? Ermm yummy ! Semuanya sempurna . Termasuk wan's roti john :)
Kolam ? Yok jiblon ! Kami mandi sampai x ingat dunia . Tangan semua kecut habis
Hadiah ? TenQ ! Aku dapat baju yang amat smart daripada Khalida .
Gamba ? Wow ! Macam2 ragam . Ramai permintaan nak bergambar dengan aku .


X PERCAYA ?








 


DAH PERCAYA DAH ?

Penat melayan peminat . Hahahahah ( PERASAN ! )

Lepas ni belom tentu dapat berkumpul ramai2 macam ni lagi .
Semua dah buat haluan masing2 . 5KAA 2010 tetap dalam ingatan .
OMG ! Aku rindu saat2 berada dalam kelas , makmal dan balai Islam .
Banyak sangat kenangan . Kalau la boleh di patah balik kan masa .
Eh x nak ! Aku x nak ambil SPM buat kali kedua . TENSION !


Ada soalan cepuk emas nak di tanya ni :

Kelas mana tiap2 minggu merangkul gelaran kelas terbersih dan tercantik ?
Jawapannya adalah :  5KAA
 
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ...... Soalan senang sangat .

10 comments:

  1. I'm not the tulang belakang la . Serius , aku tak buat apa-apa pun untuk trip kali ni . Pegi edit . Tulis nama Azyan .

    Wah wah wah ! Perasan you . lol =P

    Eh , sapa babyboy ?

    Haha . Suka jawapan soalan cepumas tu serius .

    ReplyDelete
  2. Owhh ye ke ? aq tengok kau cm busy semacam j uruskan trip ni . x nak edit . hahaha

    babyboy tu syazwan lah . kterg suke panggil syazwan mcm tu .

    cepumas mmg eja cm tu erk ? aq x tau la nak eja . hahahahahhahahaa

    ReplyDelete
  3. Goyang kaki je adalah . Kalau aku yang uruskan , aku naik lori tau ! :)

    Hik . Ya , ejanya macam tu . Sebab tu , bila aku baca balik , kau eja cepuk emas . Aku macam "Ah , apakah ?"

    ReplyDelete
  4. aq try gak serach kat google , tengok ad org eja cepuk emas , aq un tulis j lah . hahaha .

    ReplyDelete
  5. haish , baru sebulan xjumpa dr ghazali dh slh eja cepumas . btw , pngalamn tu mmg totally manis . . huhu

    ReplyDelete
  6. best giler korang. jeles giler. handle sndr ke ? habis exam buat event mcm ni. sumpah best. warisan rimba kat mana ? babyboy syazwan ? OMG ! nak gelak je . haha.

    kak zati.

    ReplyDelete
  7. x pecaya yg zharif ni tggi gile..
    LoL !
    siyes, tggi sgt..

    -PIYA-

    ReplyDelete
  8. to wan : aq mmg x pernah guna CEPUK EMAS dlam karangan . sbb tu x tau eja . hahahha

    to kak zati : kelas kterg yg handle sendiri . warisan rimba blakang zoo negara . nun jauh d pedalaman .

    to piya : haha . xd la tinggi mane pon . tiang lampu lag tinggi kot .

    *thanx komen :)

    ReplyDelete
  9. Assalamualaikum, wah! BEST SUNGGUH ! ^_^

    ReplyDelete
  10. Walaikumsalam fatin :)
    mmg bestt . tp ad gak x best . try bace kat blog nie hah

    http://ilovekinderbueno.blogspot.com/

    ReplyDelete

Home