Saturday, March 19, 2011

Kisah cintaku yang rumit

Kisah cinta Zharif Azis ? Sape lah yang nak tau kan .
Tapi aku nak cerita juga . Hahaha .
Ntah pape kan , kisah cinta pon nak cerita kat orang .
Beyonce yang terkenal gila nak mati pon kahwin senyap-senyap dengan Jay-z .
Dia xda pon kecoh kat majalah . Heboh sana-sini .
Kita nie orang biasa suka kecoh . Sampai tagged nama dekat status FB lagi . GRR~
Yang pasti aku x pernah buat macam tu . Hahahaa .

                                                       terima kasih wahai paparazzi

Nama dia ? tett~ hahahaaa . Dia ialah X . I called her Bie sebab semua orang panggil dia Bie .
Aku dengan dia kenal sejak sekolah rendah lagi . Dan bercinta mula dari darjah 6 .
Hahahaa . Cinta monyet lah katakan . Lepastu putus masa tingkatan dua .
Sebab putus ? Konon aku nak belajar sungguh-sungguh untuk PMR . Hahaha .

Tapi aku dengan dia x gaduh . Kita orang putus cara baik . X lalu mahkamah pon . Hahaha .
Lepas je SPM , ada buat reunion jumpa kawan-kawan sekolah rendah .
Jumpa lah dengan N dekat reunion tu . Nak singkatkan cerita , cinta lama berputik kembali .
Bla bla bla , ter-couple lagi . Boleh plak macam tu kan~

Aku rasa , pasangan paling baik kat dunia nie , aku dengan dia kot .
Kenapa ? Sebab kami x pernah keluar date pon . Hahahaa .
Last jumpa masa reunion tu . Tarikh reunion ? 29 DISEMBER 2010 .
Boleh bayangkan x lama mana aku dengan dia x jumpa .
Padahal rumah aku dengan dia satu kampung . Hahahaha .

Lagipon , date kan x boleh dalam Islam . Tapi terpulanglah kepada individu masing-masing .
Sebab kalau keluar berdua , sudah tentu ada orang ketiga . Siapa orang ke-3 ? Fikir sendiri ~
Aku pon x boleh lah nak cakap banyak , sebab suatu hari nanti aku akan keluar date juga . Haha

                                                      Aku dan Amnie di tempat kerja

Aku suka share masalah aku dekat si Amnie nie .


Post edit : 28 November 2011

9 comments:

  1. zarep, jagn kecewakan N. Dia tu baik tau

    ReplyDelete
  2. aziemah , ye tau . zarep pon sayang dia jugak :) sebersalah sangat buat dia mcm nie .

    ReplyDelete
  3. bila aku baca ni .. aku macam.. "err ? ini zharif azis ex-classmate aku masa form1 tu ke ? is this really him ? heh.. unsangkarable ~! "

    psst~ i'm not gonna advise you anything ..i guess. *sbb still SHOCK kot ~ -nasib baik x kena heart attack .. aiyoo-

    zharif dah matang ~~~ i dont like this .. boleh ? :(

    ReplyDelete
  4. adi : why ?
    putri : am i dah matang ? ayoyo .

    ReplyDelete
  5. hmmm...

    buat solat istikharah ~,~"

    huk3..

    tnye mak awk lah senang ! ^^

    ReplyDelete
  6. tanya mak ? kalao dia nak jawab bole la tanye . silap2 amek penyapu habes plak sy . kecik2 dh pandai bercinta .

    ReplyDelete
  7. bukan setakat bercinta,, berpoligami pulak tu..

    hahaha

    ReplyDelete

Home