Tuesday, March 15, 2011

REJECT !

                                                 LOOK ! that 's my mom :)

Baru-baru nie , aku dan keluargaku pergi ke TESCO , Klang .
Memang tempat feveret ibu aku sebab dekat situ ada Kedai Kain Nagoya .
Maklumlah , kain kat situ murah-murah . Banyak pilihan dan berkualiti tinggi pulak tu .
Dah 4 tahun beli baju raya dekat situ . Kalau beli baju raya , memang kena bawa aku .
Sebab aku nie cerewet sikit bila bab2 memilih kain . Lagi-lagi untuk hari raya .

Eh tengok ! Dah telanjur cerita pasal baju raya pulak .
Aku sebenarnya nak cerita pasal Jualan Penghabisan Stok . Hahahhaa
Lawak gila masa nie . Semua orang berebut-rebut pilih barang .
Termasuklah keluarga aku (=_=') Aku pon join sekali . Hahahahaa

Banyak gila barang masa nie . Harga semua bawah RM 5 .
Pilih punya pilih , dapatlah banyak barang . Penuh gila troli dengan barang-barang reject .
Reject-reject pon , masih boleh digunakan lagi tau .
Mana nak dapat cookware dengan harga RM 4.85 ? Jangan mimpi lah nak dapat .
Tengok kat gambar tu , nampak x ada barang-barang dapur ? Tu semua aku sapu . Hahaha
Periuk , jag , bekas2 makanan , alat2 tulis , penyangkut baju , bola , Pergghh ! Banyak gila .

Sampai je dekat kaunter bayaran , harga mencecah RM 100 dan lebih .
Boleh bayangkan betapa banyak nya barang-barang reject aku beli ?
Sampai cik cashier pon jadi bengang . Muka dia masam gila-gila .
Sebab apa dia masam ? Sebab dia x boleh nak scan nombor2 dekat barang tu .
Jadi , dia kena taip semua nombor2 tu masuk dalam komputer barulah boleh .

                                                         Cik Cashier
  
    "Wahai cik cashier , itu kan kerja anda . JUST DO IT B**** !"

4 comments:

  1. cik cashier , sye brsimpati dgn anda
    ;( wu..wu..
    hohho

    ReplyDelete
  2. padan muka cik cashier . hahahaaa

    ReplyDelete
  3. Eh , ni tesco bkt tggi ke ? semlm aku prgi nmpak bese je . haha

    ReplyDelete
  4. nope . nie tesco klang . eh kat bukit tinggi pon ada tesco erk ? x tau pon . hahaahahaa

    ReplyDelete

Home