Friday, March 18, 2011

Sampai Hati Dia :(

Dah lama aku x dengar perkataan tu tapi semalam aku terdengar lagi .
Argghhh ! Nak menangis pon ada masa dengar orang tu ucap perkataan tu .
Sampai hati dia cakap macam tu :(

Perkataan apa ? Adalah . Yang pasti , ia amat menyakitkan hati . Grr !
Siapa yang cakap ? Adalah . sibuk-sibuk je nak tau .

Aku harap lepas nie , aku x dengar lagi perkataan tu diucapkan kat aku .
Perkataan nie buat aku x boleh nak berfikir , x boleh nak bekerja .
Semua sel-sel badan tergendala . Jantung macam nak terhenti . Amboii~

Arggghhh ! Stress nya lahh . Kenapa lah aku terus memikirkan perkataan ini ?
Benci ! Benci ! Benci ! Benci ! Benci ! Benci !

Jadi , untuk menghilangkan stress , aku suka lakukan satu benda .
Apa benda yang aku buat ? HAHAHA . Inilah rahsia nya .
Dengar muzik kuat-kuat sambil joget-joget ngan adik perempuan aku yang paling kecil .
Sumpah best gila ! Cubalah di rumah . Masalah semua selesai .


               Gambar hanya perhiasan . Situasi sebenar aku joget2 amat memalukan . hahaha



Klu perkataan itu ialah . . . . . . . . . . . . .
                                                                                                                                 ~Bersambung

3 comments:

  1. aku boleh agak apa word tu ~ urm.. sabo bebanyak ea.. kalau orang tu cakap lagi mcm tu , report kat aku.. bia aku silat dia sampai lemau ~!! *eceh~ mcm berani je.. :P

    ReplyDelete
  2. po po po poker face po po poker face
    [tarian robot] ..

    smpai hati aku ;3
    huhhu

    ReplyDelete
  3. putri : anda tau ? uwaaa ... sedih nya lahh .

    adi : aq harap sangat kau dh delete video uh . amat memalukan . tarian robot tu tetibe je jadi . badan aq mcm terbegerak sendiri bila dgar lagu pokerface tu . hahahaha

    ReplyDelete

Home