Thursday, April 7, 2011

Tahniah kerana berjaya buat saya kecewa

Aku hanya nak suara kan sedikit kekecewaan terhadap sekolah aku SMK Telok Datok .
Ermm aku dengar cerita , banner pelajar cemerlang SPM 2010 dah keluar .
Semua yang dapat 6A ke atas , nama tertulis kat banner .
Tapi malangnya , nama aku x ada . Aku rasa kecewa sangat-sangat .
Alang-alang dah boleh dapat naik banner , kenapa mesti nama aku yang tercicir ?


Bukan gila nama ke apa ( mungkin sikit lah ) , tapi SPM kan seumur hidup sekali  .
Jadi , aku nak jugak merasa nama terpampang kat banner sekolah .
Nak harap kan aku dapat anugerah kecemerlangan , memang x lah kan .
Ramai lagi kot yang cemerlang daripada aku .

Kenapa lah benda-benda macam nie selalu berlaku dekat aku ?
Masa PMR dulu pon kena jugak . Nasib nasib . . .
SMK TD sama je macam SAMUS KD . Dua-dua hampehh . Sengaja sabotaj aku  ( Tuduh melulu )


Kenapa dengan PMR aku ? Meyh aku cerita sikit pasal PMR aku dulu .
Masa PMR batch 2007 , pelajar cemerlang x ramai . 9A cuma 3 orang je kot masa tu .
Jadi , nak nampak macam ramai pelajar yang cemerlang , budak-budak 5A pon naik banner .
Pergghh ! Gila kentang lah SAMUS . Taktik kotor tu .

Tapi bila batch aku tahun 2008 , budak 9A ramai . 13 orang kalau x silap .
Jadi limit naik banner sampai 7A je . Sakit nya lah hati aku sebab PMR aku dapat 6A je .
Budak-budak yang dapat 6A cuma 4 orang je masa tu . Aku , Zuhair , Amira dan Apis .
X kan lah x muat kat banner tu ? Muat kan ?
Benda nie memang aku x akan lupa sampai mati . Ingat tu SAMUS ! ( Amaran bajet je nie )

Kesimpulan :  X ada rezeki agak nya . Mungkin lain kali . Tapi , bila lagi ?

  Terima kasih dan tahniah kerana berjaya buat saya rasa amat sedih dan kecewa

Sumber berita diperoleh daripada : Rashid

20 comments:

  1. .. bila lagi? ..
    semestinya bkn d sekolah kn ..
    sedeyh :(

    ReplyDelete
  2. yupp :( sedeyh sangat2 .
    tahniah lah adil , nama dpat masuk banner :(

    ReplyDelete
  3. ehem~ SAMUSKD? mse PMR tu nme kau tercicir gak ke? or.. mmg x masuk =,= .. fishy~~

    ReplyDelete
  4. DO-J , baca betol2 n paham kan .
    kau salah faham nie . cuba baca lagi sekali .

    ReplyDelete
  5. Haila , maksudnya sipi-sipi lah tu . Eh , 6A xde ke kat TEDA ? Aku rasa ada tau , cuma nama kau ttinggal . Mungkin sbb bilangan C kau gempak . No offence =) Xmoh touching2 la

    ReplyDelete
  6. memang nama aku yg ttinggal . xkan lah pasal bilangan C aq . x aci nie .

    ReplyDelete
  7. huhu sedih nya. tapi tahniah eh result awk :) jgn sedih2 ! btw, result pmr kite sama ah ! heheh :P

    ReplyDelete
  8. thanx :) result spm awak mest gempak an ?

    wahh sama . baguss nya :)

    ReplyDelete
  9. salam..

    kesilapan teknikal tu...mcm mana boleh jadi?

    sabarlah ya dik..

    * folo blog ini..*120

    ReplyDelete
  10. dah boleh terima dah :) thanx follow . done follow urs back :)

    ReplyDelete
  11. hihi..senyum simpul akak baca entri ni...

    masuk U nanti belajar biar dapat anugerah dekan ye..

    akak follow sini..

    ReplyDelete
  12. hihi :) thanx follow :)

    done following urs

    ReplyDelete
  13. Esok aku nak pergi sekolah . Nak tengok banner . Haha

    ReplyDelete
  14. sedihnye jadik ko..
    wuwuwu..

    aku lagi la dasat..
    skola xpenah pown wat banner taruk name kitorang sedangkan mase PMR ngn SPM ni,
    batch aku lah yg dah cipta sejarah gempak..

    ReplyDelete
  15. jahat nya skola tu . x menghargai pelajar . hahahhaaa

    ReplyDelete
  16. ahaha, no komen. btw congrats bro! ;p

    ReplyDelete
  17. alaaalaaa, kesiannya..apa-apapun congratulation erk..

    ReplyDelete

Home