Saturday, April 16, 2011

Jom jalan-jalan

Tanggal 4 April 2011 , aku keluar dengan budak-budak gila .
Memang gila sangat-sangat weyh . Sumpah gila ! Mereka ialah Hareez , Ady dan Rashid .
Hati-hati lah kalau nampak mereka kat luar . Nanti jadi terikut-ikut pulak .
Kalau dah terikut , memang x ada jalan pulang dah . Dengan korang2 sekali jadi gila . Hahaha

                                                       3 budak gila yang paling Vogue

Mereka nie jenis orang yang happy go lucky cari bini . Eh , tersyasyul pulakk . Sorry3x .
Muka semua muka macam x ada masalah .  Muka happy macam baru dapat duit raya :)
Padahal masa nak bertolak , kereta langgar divider ( Ini semua salah Ady ) . Habis kemek kereta tu .
Tapi masih lagi boleh ketawa-ketawa . Pelik a/p Ajaib betul .
Duduk kat dalam kereta dengan dorang , ketawa je manjang . Ada je lawak yang dorang buat .
Seperti biasa , aku menikus je kat dalam kereta tu . Hahahaha .

Janji pukol 9 berkumpul dekat McD tapi pukol 10 baru semua sampai .
Yang penting , ibu aku bonceng aku naik motor hantar aku pergi McD pagi-pagi . So sweet :)
Pukol 10 terus bertolak pergi ke TS . Tapi kitorang x terus sampai ke TS.
Kitorang sempat sesat dulu dekat KL nie . Fuhh , sampai terpaksa sewa teksi tunjuk kan jalan .

                                                           Sibuk tahan teksi yaww !

Tempat pertama yang kitorang pergi ialah Sushi King . Nak top-up perut maa . Lapar kot .
Bagi mereka yang pertama kali pergi sini , memang x tau nak beli apa .
Semua benda nampak euuuu . Semua nya mentah . Maklum lah , makanan Jepun .
Aku mana lah pernah makan kat sini . Jadi , aku cuba-cuba je menu kat sini .

Gigitan pertama ( Bukan love bite okay ) ,

                                                             Bace doa sebelum makan

Oh cukup lah sekali aku makan dekat sini . X sedap waa cakap sama luu .
Habis duit RM 102 kat sini je . Amboi x amboi . Mahal bhai . Boleh koyak poket aku .

                                                               X habis sebab x sedap

Lepas je habis makan , terus pergi Cosmo world kalau x silap nama dia . Aku lupa lah . Hahaha
Agak lama di situ . Bayar RM 32 je . Jadi , rugi kalau x main semua permainan dalam nie .
Main Roller Coster sampai 3 kali . Yang penting semuanya permainan yang pusing-pusing .
Kepala pon pening , tekak pon loya . Masuk bilik air , apa lagi , muntah laa . Hahahaha
Habis sushi-sushi yang kitorang makan tadi keluar balik . Yerkk ~

Nak main pon dah x semangat sebab kepala pening gila nak die . Jadi kitorang pon keluar lah .
Tapi sebelum tu , bergambar dulu . Huhu .

                                                                     Muka budak loya

Kitorang duduk-duduk dulu sambil makan ice cream nak hilang kan pening-pening .
Terus pergi membeli belah . Harga dekat sini semua boleh tahan murah lah .
Baju semua smart-smart , kualiti semua bagus-bagus dan banyak pilihan .
Kalau kat Banting nie , semua nya hampehh . Harap kan kedai baju je banyak , cantiknya x .

Balik je terus singgah ke Restoran Saba a.k.a tempat kerja Hareez dekat Cyberjaya .
Sedap sangat ! Habis licin aku makan .

Lepastu baru semua orang balik . Hareez turun kan aku dekat McD Banting .
Telefon ayah aku suruh ambil dekat situ , Tapi x datang-datang jugak .
Lama gila aku tunggu sampai sempat aku makan satu set Big Mac .

                                                     
                                  " Penat tapi best ! "

There's a part should be in the story missing . Just don't ask about it okay . I had to do that because I have no choice . I feel guilty now .

4 comments:

  1. nk tau jgk yg psl 'missing part' tuh !
    kah3

    ReplyDelete
  2. dasar perut melayu mna makan, mkanan separuh masak..

    ReplyDelete

Home