Tuesday, April 12, 2011

Seruan kerjaan !

Sedang sibuk aku ber-Facebook , aku ternampak post tentang PLKN .
Wahh senarai pelatih PLKN siri ke-8 kumpulan ke-2 dah keluar .
Aku harap , aku dapat kumpulan ke-2 . Amin :)

Dan tengok sendiri ,


Argghhhh ! Kenapa aku dapat kumpulan yang ke-3 ? Adoiii !
Aku x suka kumpulan ketiga . Ishhhh !

Sebab kenapa aku x suka PLKN ?
Sebabnya aku dapat kumpulan ke-3 . Kumpulan ke-3 mula bulan september sampai december .
Kan masa tu semua orang sibuk-sibuk nak masuk U . Nak berangkat ke luar negara . Amboii !
Doa-doa kan lah aku dapat masuk U erk . X pon pergi luar negara . Aminn ( Cepat aminn kan ! )
So kene tangguh PLKN nie . Aku x nak tangguh-tangguh . X suka .
Kang dah tua baru lah sibuk-sibuk nak berkawat dengan budak-budak muda .

Lagi satu , aku nie ada sifat pemalu teramat . Memang x boleh nak sembuh penyakit nie .
Susah nak berkomunikasi dengan orang , x pandai borak , x pandai bergaul . Semua nya lah !
Kalau borak dengan aku , sumpah bosan . Sebab aku menikus je . Blurr x tahu apa-apa .

                                                           Pemalu lah sangat =_='

PLKN menyebabkan aku x dapat online . Ini kes serius !
Aku x dapat bayangkan diri aku tanpa Facebook , Twitter dan Myspace ( Ada orang guna myspace lagi ? )

Aku suka PLKN sebenarnya ( Nak jaga hati . Takut kena banned . Hahaha )
Masa mula-mula dapat tahu je aku tersentap , kecewa , sedih , duka , hiba . Semua ada !
Tapi lama-lama aku dapat terima dan x sabar pulak nak pergi ( Ye ke ? )


Sebab kenapa aku suka PLKN ?
Sebabnya nanti dapat banyak request dekat Facebook . Hahahaa
Lagi satu , aku nak tengok sama ada aku boleh ke tidak menyesuaikan diri tidur di dorm .
Almaklumlah , aku x pernah duduk asrama . Selalu tidur celah ketiak ibu tersayang saja . Haha

Sebab lain , aku ingat nak berhenti kerja bulan nie , konon alasan nak pergi PLKN . Hahahaa .
Kerja penat lah . Sekarang , aku x tau nak bagi alasan berhenti apa .
Patut ke aku berhenti ? Tolong aku buat pilihan ye :)
Kalau berhenti , aku x ada duit . Kalau bekerja , gaji dekat situ masyukk bhai .

                                                         Nak berhenti ke tidak nie ?

Dapat kumpulan ke-3 best jugak kot .
Sebab nya aku x bersedia dari segi zahir dan batin lagi . Pulakk batin termasuk sekali .
Zahir je kot . Hahaa . Aku dah berazam , sebelum pergi PLKN , aku nak gemuk sikit .
Kira x lah nampak sangat tulang temulang di badan ku . Segan lah .
Macam pesakit Aneroxia Nervosa pulak . Wahh ! Bio aku dah keluar dah .

Dan lagi satu , ingat lagi x hal RM 1500 tu ? Ingat x ?
Haihh korang nie memang mudah lupa . Meyh aku kasi ingat . Click here .
Ermm sampai sekarang aku belom dapat lagi "Benda" tu  =_='
Bila lah erk agaknya . Tunggu dan lihat je lah .


              NAK X NAK , AKU KENA JUGAK PERGI =_='

6 comments:

  1. Wah , thniah nk gi PLKN . Hhhhmmm , nk fly ke mesir bulan sept kan . Mcm mana ni ? Ohho ~

    ReplyDelete
  2. Zharif , sama nasib dengan aku . Aku pun panggilan ke 3

    ReplyDelete
  3. wan : unsure . mcm x dapat ja . kechewa ~

    farah : suka ke dpat kump ke-3 ?

    adil : P tu x payah d pikir kan lag . hahahhaaa

    ReplyDelete
  4. ngeee , congrate dapat PLKN ,
    take care ( bile brade kat sane ) :D
    * malu ? xsuka cakap banyak ? HHAAH , same la , kalau ngan BFF baru lahh banyak cakap :D

    ReplyDelete

Home