Tuesday, May 10, 2011

Ibu selamat hari-hari :)

8 Mei hari ibu sedunia . So aku bercadang nak buat kejutan sikit dekat ibu aku .
Last-last aku yang terkejut , opocot mak kau . Haihhh ~

Kejutan yang aku dapat nie membawa kemarahan bukan kegembiraan . Geram sangat !
Nie semua ayah aku punya pasal . Dia lah yang buat kejutan kemarahan tu .
Aku punya lah naik motor pergi Secret Recipe tengah-tengahari beli kek . Panas pulak .
Dia sedap-sedap je potong kek yang aku beli tu time aku x ada dekat rumah . Arggghhhh !

                                             Sebenar nya aku tengah marah masa nie =_='

Sabar je lahh . Nak buat macam mana . Benda dah jadi . X kan nak beli lagi kot .
Asal kan dapat buat ibu aku tersenyum sudah . Ececeyhh , poyo je ayat aku .

                                                                     Tiramisu cake

Selamat hari ibu buat ibu ku tercinta Rahayu Bte Ahmad .
Terima kasih sebab dah besar kan kitorang berlima . Melayan kerenah kitorang .
Ibu tetap sabar walaupon kadang-kadang perangai kitorang berlima menjengkelkan .

                                                          Adik-beradik aku *gambar lama

Ibu aku nie sayang sangat dengan aku . Sumpah x tipu . 
Buktinya , masa aku kene sepak dengan sorang mamat nie , ibu aku dengan serta merta datang
Arwah nenek aku pon join together . Nenek aku siap lempang mamat tu balik . Amboi nya ~
Tangan aku pon dah get ready nak lempang mamat tu kalau-kalau dia berani sentuh nenek aku
Ceyhh . Aku kalau bawak geng memang berani . Kalau sorang-sorang , ermm kirim salam lah ye

Kejadian nie berlaku dah lama . Time raya . Masa tu aku form 1 ke form 2 . Aku x ingat .
Nak sepak aku , memang silap orang lah . Aku bawak geng sepak kau balik . Padan muka !

                                                            I'm proud to be ur son ibu :)

Nie aku nak pergi matrik macam mana lah ye . Aku x pernah berjauhan dengan ibu aku .
Paling lama pon 3 hari je . Itu pon dah setengah mati rindu dekat dia . Hahaha . 

                                    Raya tahun lepas . Aku senyum dengan penuh yakin kan ?

KISAH LAIN

Handphone aku kena curi , tapi aku masih lagi menggunakan nombor yang sama .
Aku baru je buat nombor tu petang tadi . Aku hilang semua nombor phone korang .
Cuma nombor-nombor yang bertakhta dekat hati aku je yang aku ingat . Hahaha .
Sesiapa yang rasa diri dia ada nombor aku , sila bagi nombor korang balik boleh ?
Terutama sekali budak-budak Myspace tercinta ( Sesetengah okay , bukan semua )

                                           Aku x bermaksud nak buat simbol jari tengah tu

  HARGAI MEREKA SEMENTARA MEREKA MASIH ADA 

9 comments:

  1. gaduh bawak geng.,?giler ah.,hahaha.,

    ReplyDelete
  2. itu baru best . gempak <3 nak gadoh pon semangat . hahahaha . lagi pon mamat tu tua 2 tahun dri aku . so x berani . tu yg bawak geng tu . huhu

    ReplyDelete
  3. haish,mamat 2 x balas balik ke keesokan hari nye?*ayt nk kema je..haha

    ReplyDelete
  4. x berani kot dah mamat tu . kalao dia buat lagi , sy bawak geng lagi . hahahhaha

    ReplyDelete
  5. Ishk ishk , marah nampak xD . Huhu

    ReplyDelete
  6. mana da marah . wan ingat lag x peristiwa nie ?
    masa tu kau naik basikal pergi edaran mesra tunggu aku nak g beraya umah putri zuleika . aku x sampai2 . ingat x ?

    ReplyDelete

Home