Thursday, May 5, 2011

Jalan Lagi !

3 Mei 2011 , Zhari Azis keluar jalan-jalan lagi .
Best la jugak walaupon x pergi banyak tempat .
Pergi ber-lima . Aku , Ady , Hareez , Rashid dan Zumi .
Sumpah , dorang memang best ! Boleh gila kalau keluar dengan dorang .

First destination was McD Banting .
Aku , Ady dan Hareez makan-makan dekat situ sampai Rashid dan Zumi balik sekolah .
Tunggu punya lah lama . 2 jam ada kot . Haihhh .

Then , kitorang pergi Restoran Saba dekat Cyberjaya . Tempat Hareez bekerja .
Makanan dekat situ sedap dan mengenyangkan . Makanan style Arab lah kata kan .
Orang Arab kan makan banyak . Tu pasal kenyang . Hahahah .

                                                                 Makan x habis =_='

                                          Muka orang kekenyangan memang macam tu

                                             Prepare 30 hengget je kalau makan dekat sini

Perut dah topup , so kene beredar lah kan . X kan lah nak tunggu situ lama-lama .
Sebelom tu posing sikit ,

                                                                       Ececeyhh ~

Ada cerita menarik nak di kongsi nie .
Si Ady , jatuh depan restoran . Hahaha . Sumpah kelakar .
" Ketepi , ketepi  ..... bluerrrrkkk " terus jatuh . Macam nangka busuk .
Eh salah , macam nangka Vogue . Hahahaha . Sapa suruh pakai heels tinggi-tinggi .
X pasal-pasal jatuh . Nasib baik x ramai yang nampak .

Terus pergi Putrajaya . Saja jalan-jalan . Ambik angin .
Dah lama aku x pergi sini . Banyak jugak perubahan .

                                                                           Indah

                                                        X rasa ke aku hensem dekat sini ?


                                                                      Ber-Lima

                                                                      Mereka best !

Hampir 1 jam dekat putrajaya . Lepastu gerimis pulak . Adoi . Terpaksa lah balik Banting .

                                                                    Posing lagi ?


                       Dalam kereta . Sekali lagi aku rasa aku hensem dekat sini . Hahaha

15 Mei rancang nak pergi Sunway Lagoon . Tapi ramai yang busy .
Adeii . x dapat lah nak berjumpa . Jumpa siapa ? Tett . Masih lagi di rahsia kan .
Aku akan cuba sedaya upaya untuk pergi Sunway . Semangat !

                                      Sape nak join ?

2 comments:

Home