Thursday, May 19, 2011

Terima Kasih Pencuri !

                                                              Aku bukan pencuri =_='        

Terima kasih lah kepada pencuri yang telah mencuri Nokia C3 aku tu . Terharu sangat ~
X pasal-pasal aku dapat phone baru . HAHAHAHA ( Evil laugh )

Target aku nak cari phone yang ada WiFi je . Aku kan gila Facebook .
Dan aspek yang paling penting , phone tu mestilah MURAH !

                                                                          Sony Ericson

Selidik punya selidik , minat pulak dekat phone Sony nie . Harga boleh tahan murah nya .
Smart pon smart . Memenuhi cita rasa lah jugak ( 3G , WiFi , 5.0 megapixel )
Nak colour merah , macam gugurl sangat . Nak colour hitam , macam taik cicak pulak .
Last-last beli jugak lah yang colour hitam tu . Haihhh . Terpengaruh dengan pilihan kawan ~

Jeng jeng jeng , handphone baru aku . Sony Ericson J20i atau lebih di kenali sebagai Hazel

                                                            Nak jugak amek gambar =_='
 
So kepada pencuri-pencuri di luar sana , jangan lah mencuri . Mencuri amalan Syaiton !

p/s : Sesiape yang hantar mesej dekat aku , tolong lah perkenalkan diri dulu . Aku hilang SEMUA nombor korang . Budak-budak Myspace ku yang tercinta , nak nombor boleh ? ( gedik )

                       " Zarep , jaga phone nie elok-elok " - Ibu

8 comments:

  1. oi !

    nak fon number. tak baek kedekut...
    inbox kt fb aku ye.
    hahahaha

    kalo ko tak bg, alamatnye, HAZEL ko ni bakal hilang lagi..keh3 *evil laugh*

    ReplyDelete
  2. SCC : serius k gurau2 je nie ?

    tolong lah jangan hilang lagi . pokai duit kalao asik ilang ja .

    ReplyDelete
  3. ahahahah..fuyooooo ade henpon baruuuu!!!bau kedai lagi tuuuu!hikhik

    ReplyDelete
  4. wahh. terus dpt fon baru tuu. btw fon tu bestt :)

    jaga elok-2 oke. hehe. kalau hilang mintak iphone plak. MUAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  5. finaz : dah bau lain dah . bukan bau kedai lagi . hahahhaa

    deeba : memang best :) xnak ilang lag , nant kene marah . hahhaha

    fathi : dah beli <3

    ReplyDelete
  6. betol gak uh . ermm sorry edy zaidi , x jad beli phone tu . sory sory sory . tp memang nak sangat pkai phone2 touch n go nie . xd rezeki . maybe next time .

    ReplyDelete

Home