Sunday, May 15, 2011

ZUMI ke IZU ?

12 Mei 2011 , sambut birthday someone .
Dia nie agak special jugak lah dalam hidup aku . Eceyhh ~
Nama dia Izuniza Shahardin . Tapi aku panggil dia Zumi . Dia panggil aku " Abang jarep " .
Adib Zakwan Al-Qayyum pon panggil aku macam tu ( Adib handsome )
Agak gonjeng di situ tapi aku suka dorang panggil nama aku macam tu . Hahaha .
Yang lain jangan nak tergedik-gedik panggil aku Abang Jarep okay . X pasal-pasal kene block .

                                                                              Mereka :)

                                                                           Mereka lagi

Mereka tu sape ? Mereka ialah Ady , Hareez , Zumi , Rashid , Al-Qayyum , Yatie dan Aini SoShy
Berkumpul pukul 1 tengahari dekat Pizza Hut . Tapi aku lambat setengah jam =_='
Jangan risau , bukan aku sorang je yang lambat . Si Ady lagi lah lambat . Hahahaa .

                              Zumi comel , selamat ulang tahun :)

                                                                          Birthday Girl :)

                                                  Korang berdua macam ada ape-ape je

                                                                                 cake

Seriously , memang x tau birthday Zumi bila . Sory sory sory .
Nasib baik Zumi say something yang mencuriga kan .

                                                                           Curiga =_='

Terus aku selongkar profile si Zumi nie . Then ternampak lah tarikh birthday dia 12 Mei .
Aku terus cakap dekat supervisor aku , nak tukar jadual .
Sepatutnya aku masuk jam 8 pagi - 5 petang tapi aku tukar masok jam 4 petang - 1 pagi .
Tukar jadual semata-mata untuk Zumi . Besar kan pengorbanan abang Jarep , Zumi ?

                                                      Of course aku nak join Rashid oi

Dapat lah aku menyambut birthday Zumi . Alhamdulillah :)
Korang x tau kan aku tukar jadual ? Saja nak bagi tau kat korang . Hahahaha
Cepat ucap " Terima Kasih Abang Jarep " ! Post dekat wall FB aku lagi comel . Cepat cepat .

                                                                               Gila ! 

                                       Click pada gambar . Aku nampak hensem :) HAHA

                                              Bila nak makan nie ? Asik bergambar je =_='

Pukul 3 petang aku dah kena balik sebab nak siap-siap pergi kerja .
Balik naik motor dengan Zumi . Hantar Zumi pergi tuisyen x pakai helmet . Comel kan ?
Nasib baik pak-pak polisi kat Banting tengah x ada . Hahaha .

                                                                         The KAA's boys
                                        We are not turning bad . We just have some fun . LOL !

All this pictures credit to Kakak Pizza yang x henti-henti ambik gambar kitorang .
Thanks Kakak Pizza . Kalau x silap nama dia Monalieza . Glamour kan nama dia ?

                                                                           Kakak Pizza 


                 SUNWAY LAGOON X JADI PERGI :(

2 comments:

  1. if berminat, leh email akt daniel_meade86@yahoo.com

    ReplyDelete
  2. okey edy :) ingat nak mintak turun harga lagi . huhu

    ReplyDelete

Home