Saturday, June 18, 2011

Baby besar comel

I was like baby baby baby oooooo ..... STOP ! Nak nyanyi laju Justin jauh-jauh okey .
Siapa baby tu ? Aku lah weyh . Aku kan comel . Muahahaa . 
X adalah . Aku rasa , aku dekat matrik nie di layan macam budak kecik . 

                                                         Kan kecik tu . X nampak ke ?

Malangnya ,

                                                             I'm eighteen already =_='

Ahli praktikum aku sangat prihatin terhadap aku . Aku sungguh terharu ( Buat muka comel )
Aku tidur time kuliah , dorang kejut kan aku . Bagi aku gula-gula biar aku x ngantok .
Aku x sangka dorang sebaik itu kat aku . Bersyukur gila lah dapat sekelas dengan korang .
Zharif Azis liked this :) Korang pon boleh " like " jugak . Tekan je butang bawah nie .



                                                                             Look !

Kadang aku rasa malu la jugak . Aku kan dah besar panjang . Lain lah kalau aku kecik lagi .
Semua benda nak kene orang lain ingat kan . Agak x patut di situ .

Hari nie ja ada 3 benda berlaku kat aku . Arghhh ! Malu sangat weyhhh .

                                                           Maaf , TER-jadi paparazzi pulak

First masa on the way nak ke kelas BI , boleh pulak aku lupa kelas aku kat mana . Damn !
Dah lah aku lambat . Time nie jugak lah nak lupa kelas bagai . Haihhh .
Aku terus pergi ke makmal . Dengan harapan dorang semua dekat situ . Then telefon bunyi .

                    " Zharif nak pi mana tu ? Dekat bilik tutor lah , bukan makmal .  
                                    Patah balik cepat , teacher dah masuk " - Aishah

Padahal aku dah lalu area depan bilik tutor dah tadi sebelom pergi makmal .
Terpaksalah turun dari tingkat 3 makmal fizik tu menuju ke bilik tutor . Haihhhh ~

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Second pulak masa nak pergi ke makmal fizik . Sekarang baru lah betul waktu fizik .
Boleh pulak aku keliru kelas mana nak kena pergi dulu . Tu pasal tersesat sampai ke makmal .

 Tengah dok tunggu cikgu aku yang handsome tu datang , then ada someone bersuara ,

                        " Zharif dah print out assignment yang ke-2 belom ? "  - Anis

Look ! How prihatin she is ? I feel so damn good . Muahahaa .

X buat assignment kali kedua memang saja nak cari nahas lah kan .
Aku dah pon print assignment tu . Semangat punya pasal . Padahal x kena hantar pon =_='

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Yang ketiga , agak gonjeng sikit . Yang nie paling segan gila nak mati lah .
Berlaku time aku tengah sarapan pagi . Seperti biasa aku duduk sorang-sorang . Baru lah rock !
Tengah dok melantak nasi goreng dengan telur 2 biji , tetibe aku di dekati seorang lelaki .

                                                            " Zharif Azis kan ? " - Hafifi

                                                                     Buat muka pelik =_='

Sebelom nie dia pernah post something kat wall aku . Tapi dia dah delete . GRR !
Boleh pulak aku lupa nak print screen . Selalu nya bab-bab print screen nie aku laju ja .
Boleh jadi bahan dalam blog . Muahahahahaa .

Dia post ,
                      " Aku macam nampak kau makan dekat kafe tadi sorang-sorang ,  
                               nak tegur segan sebab kau nampak macam ******* " 

Padahal aku x macam tu pon . Aku baik je ( Buat muka comel ) . Kan Hafifi ?

                                                                                               Praktikum   

                                                                                            Praktikum

  " AWAK KENE SMART , JANGAN LOST LAGI "  
                                                             ~ Lecturer physic ~



6 comments:

Home