Thursday, June 23, 2011

Cikgu hensem buat malu . Eeeee !

Eeeeeee malu nya . Malu weyh . Malu sangat . Cikgu x malu ke ?
Kalau saya lah kan , dah lama saya tinggal kan KMPP nie . Muahahahaaa .

                                                    Bukan aku yang malu la weyh =_='

Hari tu , time kuliah fizik , cikgu fizik aku yang handsome nie terlepas cakap .
BTW , inilah sikap manusia yang suka  judge a book by it's cover .

Ikuti conversation cikgu handsome di dewan kuliah sambil memegang mic ,

      Cikgu : Awak yang duduk sebelah Aiman tu sape ye ? Devgan erk ?
      Murid : Ohh bukan , saya Ma***h*r.
      Cikgu : Laaaa awak Muslim rupa nya . I'm so sorry . Saya x tau .

Actually , aku kesian kan dekat mamat M tu . Malu kot dia di cakap macam tu .
Semua salah cikgu handsome . Warna kulit bukan penentu agama kita okey . TAKE NOTE !

                                                                  Cikgu handsome :)

Minggu nie agak happy sedikit . Sebab nya , bungkusan daripada Banting dah sampai .
Yeeehooooo ! Macam-macam aku mintak . Suruh beli itu , suruh beli ini .
Lepastu pos kan ke sini . Muahahaaa . Terima kasih ibu :)

                                                                        Ambek kau !

Yeah , memang semua barang di atas exactly like what i want .
But , korang x rasa ke makanan-makanan tu terlampau banyak ? Penuh laci almari aku weyh .

Nampak x water heater tu ? Cek ada story nak habaq mai . Amboi loghat penang mai dah .
Aku x berapa tahu guna water heater nie . Selama nie aku guna cerek je . Barulah vogue .

Aku saja menggedik nak cuba test try . Sekali terbakar penyambung letrik aku weyh .
Penyambung letrik tu dekat tepi katil pulak . Buat nya terbakar , xke hangos aku kat dalam tu .
Mercik-mercik api masa tu . Dah lah time tu aku sorang-sorang dekat bilik . Sumpah gelabah .
Terpaksa beli penyambung letrik yang baru . Padahal baru beli . Adeii

                                                                Gambar praktikum

Pagi tadi ada sesi ambek gambar . Cikgu handsome dah pergi masa nie .
Korang dah tau kan yang cikgu handsome merupakan mentor kepada praktikum aku ?
Rasa dah kot . Aku dah pernah cakap . Cikgu nie baik sebenarnya . X garang cuma suka perli .

Snap guna phone ja masa nie . Guna kamera mahal , gambar belom siap lagi .
Harga gambar mahal pulak nak kene bayar . Macam tau-tau je duit elaun dah masuk .
Saja nak kikis duit pelajar . Grrr ~

                                                                          Kuliah

Lately aku rasa something yang pelik berlaku kat diri aku . Aku dah x tidur time kuliah .
Selalu nya aku tidur . Sekarang dah jarang . Ada jugak tertidur tapi x kerap macam dulu .
Mungkin di sebab kan nescafe yang ibu aku pos kot . Muahahaha .

Dah , sampai sini je entri kali nie . Aku dah lambat nak pergi library nie .
Dah lah janji dengan orang pukul 9 . Aishah nama dia . Dia nak ajar aku fizik . Huhu .
Terima kasih Aishah :) Zharif Azis liked this .

                                 Tengok , ada je orang yang kacau Mariam dengan aku study

  TITTLE MACAM X SESUAI JE DENGAN ENTRI NIE =_='

5 comments:

  1. hahaha,,,, ayat penghujung tu la kurang sesuai.. dah memalut.. tapi tak da yang kesah pun.. sbb blog ine blog zharif.. ok jeee.. i like2

    ReplyDelete
  2. nescafe tu stock utk setahun kew bang? bukan main byk lagi. HAHA :D

    ReplyDelete
  3. aswad : hahaaa . nak rush sangat . tu pasal melalut . muahahaaa .

    deeba : tau xp . banyak sangat kan . muahahahahaa

    ReplyDelete
  4. menarik. . .huhu. . rajin update blog. . nice der~ ops der ke??aha. . . .nice budak~

    ReplyDelete
  5. err budak ke . rasa muda plak tetibe . muahahaha

    ReplyDelete

Home