Sunday, June 5, 2011

Tujuan ?

Baru 2 minggu dekat Penang , Zharif Azis dah menggedik nak balik rumah .
Tiket bas mahal pulak . Pergi dan balik habis duit RM 75 . Membazir sangat kot .
Rasa penat x hilang lagi dah kene balik Penang . Adeii ~

Sebenarnya balik pon bersebab . Banyak benda nak beli .
Sebelom balik Selangor , dah siap senarai apa benda yang nak di beli . Amboi x ?

                                                                            Beruk Band

Benda wajib yang perlu di beli . Hahaha . Aku bosan kot duduk dekat bilik .
Nak online kene turun bawah . Baru dapat connect dengan wifi .
Turun semata-mata nak online . Membazir tenaga je . Nyamuk dah lah banyak . Grr ~

Lagi satu , aku nak usha harga-harga buku dekat Banting nie .
Saja nak bandingkan harga . Mana lah tau harga dekat Banting lagi murah ke .
Malang nya , harga dekat sini lagi mahal dan x ada stok . Macam sia-sia je aku balik .

                        Sebahagian staff Pak Li ( Minggu terakhir Amnie , Zaki dan aku bekerja )

Dapat jugak aku singgah dekat Pak Li Kopitiam . Rindu kot . Dah lama x pergi sini .
Singgah cuma sekejap je sebab nak tanya pasal gaji . Gaji bulan 5 aku x ambek lagi . Hahaha .
Memang tersangat lah malang , gaji belom keluar . So balik dengan tangan kosong . Huh =_='

                                                                    Me dan Amnie :)

Cadang nak pergi Pak Li dengan Amnie . Makan-makan sambil online .
Tapi masa x mengizinkan . So x dapat lah nak pergi sama-sama . Sorry Amnie :(

Dah tu je lah . Ada yang dapat beli dan ada yang x dapat beli .
Kesimpulan nya , aku penat sangat . X cukup rehat  . Hari nie dah kene balik .
Tambah-tambah bas nak ke Penang jam 12 p.m . So nak kene gerak dari Banting jam 9 pagi .
Bubye orang Selangor . Jangan rindu Zharif Azis sudahlah . HAHAHA .

11 comments:

  1. Homesick la tu~ haha XD (( cover ))

    ReplyDelete
  2. HOHOHO. berukband xlupa ;)
    kaki on9 nieee

    ReplyDelete
  3. do-J : sangat2 homesick . rindu kampung halaman . hahhahaa

    deeba : memang tersangat kaki onl . tp kne limit onl . kalao x tercicir pelajaran . huhu .

    ReplyDelete
  4. La la la .

    Asal ek ? Bukan sepatutnya coverage wifi tu untuk satu kwsn kolej kau tu ke ?

    ReplyDelete
  5. itu yang pelik tu . rasa nya x kot . ad blok yang dapat n ada yang x dapat .

    ReplyDelete
  6. apa yang untung ? BTW , sory pasal kejadian malam tersebut . sory sory sory . oke la . nak g kelas .

    ReplyDelete
  7. bro study di kmpp sambil buat kerja sambilan ke??

    ReplyDelete

Home