Tuesday, June 14, 2011

Yeah , I'm FAKE !

Aku memang fake dan aku sedar yang aku memang fake .
FAKE ! FAKE ! FAKE ! FAKE ! Dah jangan serang aku lagi .

                                                  Sampai macam nie korang serang aku ?

Aku dekat dunia luar lain sangat . Serious memang lain .
Dekat dalam Facebook korang nampak je aku nie macam kecoh , banyak cakap .
Tapi hakikat nya , aku x macam tu dekat dunia luar . Aku jenis yang senyap menikus .
Dan faktor senyap ini jugak lah yang membuat kan aku susah nak berkawan dengan orang .

                                                                   My english teacher

Untuk menguat kan lagi hujah aku nie , klik sini . Memang di tujukan untuk aku .
Tapi aku x terasa hati pon <------ Yang nie tipu . Terasa sikit lah .
Tapi aku x kesah pon sebab semua orang ada pendapat masing-masing .

Aku nak minta maaf lah kepada sesape yang rasa perangai aku dekat Facebook menjengkelkan .
Menyakitkan hati korang . Menyebabkan korang rasa x puas hati . Rasa x nyenyak tidur .
Aku minta maaf sangat-sangat . 

                               Di sekolah  ( Budak sebelah tu suka ikot aku kat sekolah =_=' )

Gambaran keadaan aku dekat sekolah macam gambar dekat atas tu .
Tapi bila aku dekat rumah jer , aku jadi macam gambar dekat bawah nie .

                                                                    Lain sangat ke ?

                   " Zharif tu budak kelas agama , pakai songkok dekat sekolah ,
               tapi kau tengok lah gambar-gambar dia dekat Facebook . Lain kan ? 
                                         X macam budak kelas agama pon "  - Someone 

Ermm sebenarnya apa masalah dengan gambar-gambar aku ? 
Am i naked ? I don't think so . I'm fully dress up .

                                               Ke nak kene pakai macam nie all the time ?

Sedih aku doh bila kawan-kawan aku cakap macam nie . Termasuk budak kelas aku sekali .
I just being creative . And my creativeness does not cross the line kan ? ( Say ' yes ' pleaseee )

X apa lah . Seperti yang aku cakap tadi , semua orang ada pendapat masing-masing .
Dan aku terima pendapat korang dengan hati yang sangat ikhlas . Yang nie x tipu .
Aku x kesah pon orang nak cakap gambar aku macam mana . 

                                                                  Senyap-senyap sudah

Yang penting , aku pakai gambar aku sendiri . X macam sesetengah orang tu .
Suka copy paste gambar orang lain . Mendapat nama di atas hak orang lain . X tau malu siot .

                                             Terima kasih Shafiq Izhamir coz bagi tau :)

Aku dah pon tau sape di sebalik account fake tu . So aku x risau sangat . Muahahaha
So budak , kau x yah lah nak berlagak baik depan aku . Aku dah tau segala-gala nya .
Kalau kau stalker , aku lagi hebat dalam bab-bab stalker nie . Nak lawan ? Try lah sini .
Aku simpan kau dalam friendlist aku sebab aku nak tengok perkembangan hidup kau .

~ SAYA FAKE DAN SAYA SEDAR SAYA FAKE ~

24 comments:

  1. alololo . sedeynya . relax der . mlut org mmng taleyh dittup . slgi kaw jdi diri kaw yg sbnar . kaw bukan fake . yang psal pix2 edit ouh . u're ryte . creative . dorang kesah pe na ktuk2 kaw fake ke ape . dorang semua jeles ngn kreaviti yg kaw ade . sokey der . rame lagi yg supprt kaw . just be urself . im as ur fwen . always supprt kaw . coole brader =)

    ReplyDelete
  2. because i'm not being myself la dorang ckap aku fake .

    thanx faez :)

    ReplyDelete
  3. ak pown cam kaw gak . kt luar ak bukan bergaul sangt . kt facebook . amek kaw . tpi slgi ak ta kacaw orang laen . watpe org laen na kata kita . biasa la ouhhh .

    ReplyDelete
  4. orang melayu lah katakan . suka cakap sesama sendiri . xp lahh

    ReplyDelete
  5. aku tergolong juga ? haha~! I don think so LOL but if u did that mean we are not friend XD
    *coz friend will accept u no matter who u are ^^ but he/she will always try their best to make sure u become the best in their eyes and so do others.. "aku tak rasa wujud manusia macam ni.. ada pun 1:1 juta mungkin ?

    ReplyDelete
  6. semua ini terjadi hanya kerana satu status FB yg aku updated :(

    ReplyDelete
  7. 1st aku nak komen gmbar bawah tu. tah bile kau printscreen. . .errr. . .time aq kat KL 2. . .hurmm. . . agak terperanjat dowh, fames sebentar,

    eh kau link kan ngan aq nyer blog la. .xnak fb. . .errr. . .(bnyak plak komplain bdak nie an..hahahaa. . . )btw tengs budak. .

    perangai menjengkelkan???
    xda pn biasa je,(kdg2 upload pic giler2. . .hahahaa. . .n zharif menggila)

    ada part paling menarik sampai hantar post hadiah kat kwan2 di fb, perh, mmg terbaik r zharif,:)

    ni post paling kelakar dowh. . hahahahaa. . .fake. . .fake. . .hehehee. . . .

    yes truth statement "I just being creative . And my creativeness does not cross the line kan ?"

    Perh ada fake rupenyer,,hahahaaa. . .(Akim Saiful)

    hahahaaa. . . .

    lawak dowh. serius lawak. . so pas nie jangan pkai senang je nak approve owg yg request friends kat fb 2, then wat la gmbar 2 in privasi setting. .orang kacak mmg selalu kena fake. . .hehehee

    gamar print screen ni mmg tak boleh blah ok. .aq tersengih gla tengok, 4 kurun kot. . .ish3. .

    btw zharif mmg pendiam *cam penah bersemuka plak...hahahhahaha*

    ReplyDelete
  8. fathi TEMBAM gler..hahahahha...

    ReplyDelete
  9. fathi : banyak pulak kau komen . hahaha . link fb lag best kot dri link blog :)

    faries : fathi memang TEMBAM . muahahahahaa

    ReplyDelete
  10. aq sbnarnya da cam nak buat post baru kat blog kau tu,,hehehee.:)

    ReplyDelete
  11. patotla panjang lebar . macam kau jugak tinggi lampai . err mana aku tau nie ? pdahal x penah jumpa pong .

    ReplyDelete
  12. Zharif ; oo , most welcome :)
    hurmm , xyah pedulikan sangat orang kat luar sana , ,
    mulut dorang macam mulut ;longkang !

    ReplyDelete
  13. tau tp kene jugak sometimes . baru lah namanya hidup bermasyarakat :D

    tp kadang2 sakit hati jugak :( sedeyh ja .

    ReplyDelete
  14. I guess semua orang lain kot . I mean dalam dunia realiti and facebook . Aku pun macam kau juga .

    Pasal gambar tu , no comment kot . Sebab tu gambar kau kan :)

    ReplyDelete
  15. memang ada yang lain n ada yg exactly the same with the real life . tapi ada je yg x puas hati dengan ke-FAKE-an aku dekat dunia facebook :(

    ReplyDelete
  16. the most important is just be urself and u must know urself very well!

    ReplyDelete
  17. nvm, Zharif !
    no matter what, I still there to believe you, to support you as a friend !
    seyes cakap, I bole jadi kawan U sampai mati & bole jd musuh sampai mati !
    tapi, utk org yg kurang ajar duplicate gambar u and jd kan profile dia, THAT'S STUPID !
    and, pada org yg kurang ajar kata u macam2, let it be !

    i penah kena benda yg sama, i penah rasa benda yg sama, i tau macam mana sakitnya hati u !

    so, STICK WITH YOURSELF !

    lots of love;
    Syaza Marina :B

    ReplyDelete
  18. .. fake ke?
    gue tgk lo sama aja sih, meski di dunia nyata ato dlm dunia maya :D
    I mean, you're gila2 in both of the worlds X) hee

    ReplyDelete
  19. Mungkin Zhariff terlalu hensem, sebab tu jadi gitu..Zharif ni memang jahat yea..hehe

    ReplyDelete
  20. comell nyew zharif azis nii . heu3 :)

    ReplyDelete

Home