Wednesday, July 13, 2011

Cerita tertunggak

Sexcited sangat nak balik KMPP nie , sampai tertinggal charger laptop kat rumah =_='
Alhamdulillah , charger laptop yang ibu aku pos semalam dah sampai petang tadi .

                                                This stupid thing makes me suffer

Baru lah boleh bukak laptop and updated blog . Haihhhh =_='
Habis tertunggak semua cerita . Nak kene buat summary lagi nie . Boleh x ?
Boleh ke , xboleh ke , korang jangan banyak songeh . Baca je okey . Muahahahaa .

Hari rabu minggu lepas , dapat je surat kebenaran balik awal , terus beli tiket balik selangor .
Dengan barang x packing lagi , jam 6 petang tu jugak naik bas . Huru-hara aku di buat nya .

Mesti korang tertanya-tanya , kenapa aku balik awal sangat ? x boleh tunggu hari jumaat ke ?
Haihh , hari khamis tu kan Penang heritage day . So we got off on that day .
Alang-alang dah cuti hari khamis , apa salah nya mintak sekali cuti hari jumaat .
Dapat cuti lama sikit . Tapi kene buat surat kebenaran dulu . Baru dapat cuti .

                                                    Surat kebenaran pulang awal

Naik bas duduk sebelah mamat bangla . Amboi x ?
Dengan bau nya , pergghh ! Menusuk . Rasa macam nak terjun keluar tingkap bas je .
Sampai Klang sentral jam 2 pagi . Parents aku dah tunggu kat tepi tu . Huh , penat , ngantok .

Hari khamis , duduk dekat rumah ja . Online makan tidur . Online makan tidur .
Hari jumaat , member ajak keluar ronda-ronda Banting . X pergi jauh pon .

                                                            Belanja lagi boleh ? Muahahaa

Hari sabtu , pergi A Famosa Water World . Ada family day . X best mana pon .
Sunway Lagoon tetap nombor satu . No doubt .


Malas nak ulas lebih lanjut . Enjoy the pictures .

                                                           VVIP arrival  . Muahahaa

                                                   Lama dah x berkumpul 5 beradik =)         

                                               Muka-muka batak x pernah mandi kolam =_='

                                                               
                                                                     
Cukup lah erk . Malas nak tunggu internet nie loading . Dah lah broadband lembap .
Wifi kolej lagi laju daripada broadband . Maxis memang hampehh .

Then balik je dari situ , terus pergi servis braces . Semakin ketat gigi aku . Adeii =(
Dan itu bermaksud , alasan surat kebenaran balik awal aku tu , tidak di reka-reka .
Ini benar-benar berlaku . Bukan rekaan semata-mata .

Hari ahad , masa untuk aku pulang ke KMPP tercinta . Tercinta la sangat ~
Walaupon berat hati nak tinggalkan rumah , namun apa kan daya , aku hanya insan biasa .
Ya Allah , tetibe ayat skema ayam aku nie keluar kenapa . Haihhh .

Aku pernah updated status FB baru-baru nie pasal kucing aku .
Tup tup dia beranak pulak pagi ahad tu . Sempat jugak aku tengok kucing aku beranak .


                                                                        
                                              Sangat busuk okay . Macam aku . Muahaha

Itulah kucing aku . Nama dia Pussy . Dia nie kucing paling senior lah kat rumah aku .
Jiran aku yang busuk hati sangat tu , pernah buang Pussy nie dekat kedai makan .
Entah macam mana , kitorang boleh terjumpa balik . Sangat kejam kan jiran aku ? Menyirap !

Alhamdulillah , cuti 4 hari tersangat lah best . Dapat buat macam-macam .

                                                                Dapat joget-joget

                                              Dapat jumpa adik sedara aku yang comel nie

                                                        Dapat naik ego merah aku nie =)

Hari ini , nak cerita sikit pasal petang tadi . Ada buat eksperimen pasal-pasal darah .
Ada yang nak muntah dan ada yang steady je . Aku lah yang steady tu . Muahahaa .

                                              Perah darah tu Zharif , jangan x perah .

                                                                     Hasil nya =D

Dalam masa yang terdekat nie nanti ada kempen derma darah . Hari sabtu nie kot .
Jangan harap aku nak derma . Bukan kedekut , cuma aku takut . Muahahaa .
Jarum derma darah dah lah besar gedabak . Sumpah seramm .

Okay , itu saja . Jumpa lagi on the next entry . Sorry menyusah kan korang baca panjang2 .

         Belom sempat potong rambut =D

6 comments:

  1. wah.. sume bnda2 seronok je... hihix

    ReplyDelete
  2. weyh~ derma lah darah~
    nanti gemuk sikit..wahaha!
    macam aku -.-

    ReplyDelete
  3. ye ke derma darah boleh gemok ? tapi jarum nya tu buat aku seram . muahahahaa

    ReplyDelete
  4. surat kebenanran tu zharif tulis kew?
    kalau zharif tulis perghh. cantik gila tulisan. kemas jew. xcm deeba nye tulisan. alamak ai buruk nyee :P

    deeba pernah pergi afamosa waterworld tu xbest sgt lah. kalau nak gelapkan kulit boleh lah pergi situu. HAHA.
    btw muka zharif dgn adk beradik yang lain xsama sgt ouhh. nampak beza.

    #komen panjang sbb entry zharif byk cerita. HAHAHA xde kena mengena. :P

    ReplyDelete
  5. a'ah memang sy yg tulis . biasa2 je . tulisan org pompuan lagi cantek . deeba tipu nie :P

    memang x best . cuma sikit je terjun2 air . sunway number one =D

    memang =='
    mix melayu n jawa mmg mcm nie . dapat banyak variasi . meriah sikit dlam keluarga . muahahhaa .

    thanx deeba =D

    ReplyDelete

Home