Friday, July 29, 2011

Senyap !


                  Peperiksaan sedang di jalan kan .
       3 hari je okay . 2 - 4 August . So wish me luck !

Adakah aku dah bersedia ? For sure belom lagi .
Macam mana nak bersedia kalao 24 jam asek online je . Haihhh .
Sekarang pon dok busy study depan laptop . So macam mana tu ?

BTW , dekat KMPP nie dah x selamat lagi . Banyak kes kecurian berlaku .
Mostly berlaku dekat blok-blok budak perempuan . Hampir 6 blok rasanya dah kene pecah masok .
Yelah kan , perempuan kan kaum yang lemah . So agak senang untuk di manipulasikan . HAHA !

Gurau je . Jangan ambek hati okay . Laaaa , merajuk pulak dah minah-minah nie .
Xmo lah buat muka muncung macam tu . Ingat cantik ke ? Muahahahaa .

Kenapa lah lelaki sekarang begitu kejam terhadap wanita ? Ya Allah ! Skema nyeww ayat aku .
Siap guna ilmu pukau . Amboi x amboi . Agak terer mamat nie . Ajar aku boleh ? Lempang =='

" Dah jam 12 malam tu , jangan lah bukak pintu kalau ada orang ketuk "

                                                                Muka batak maybe 

Dengar cerita , ada pencuri masuk bilik sorang perempuan nie .
Dan kebetulan salah seorang roommate tu belom tidor . Dia pon apa lagi , pergi kejar pencuri tu .
Kagum aku dengan semangat dan kesungguhan perempuan tu weyh ( Buat muka batak sikit 0,0 )

Perempuan tu sempat tengok wajah lelaki tu . Dan sampai sekarang dia cam muka lelaki tu .
Yang pasti bukan aku kan weyh ? Aku kan comel . Lempang =='

Walaupon aku hidup serba kekurangan , tapi aku x pernah terniat pon nak curi barang orang lain .
Cuba lah pikir apa perasaan tuan punya barang tu . Mau meraung sedih nyaa .
Lagi-lagi lah yang hilang tu semua barang-barang yang berjenama buah .
Durian lah , tembikai lah . Eh eh wujud ke ? Runsing @@

                               PESANAN PENAJA 


  " Selamat menjalani ibadah puasa buat seluruh muslimin dan muslimat .
               Raya dah nak dekat . Tiket bas pon dah beli . Semangat ! "

First time kot bulan ramadhan x bersama keluarga . Uwaaa , sedih nya lah .
X dapat nak pergi bazaar ramadhan beli ayam gunting =(

Itu je lah untuk kali nie . Nak sambung baca buku <------ Ini TIPU !
Yang baik datang daripada Allah , yang buruk tetap datang dari syaiton nirojim .
Sekian ,

17 comments:

  1. siryes gempak entry2 kaw , stiap entry ade pix bermotip , dasyat2 =)

    ReplyDelete
  2. xmau da. . . .komen pas nieh. . .kau ckap aq batak nak tengok. . .<---..huhu

    ReplyDelete
  3. hahaha . rajin kot ambek gambar . syiookk =D

    ReplyDelete
  4. nice blog...dak kmpp gak ek...

    ReplyDelete
  5. yupp . budak kmpp . sape nie erk ?

    ReplyDelete
  6. good luck :)

    kasi potong itu tgn pencuri. banyak mereng. HUH !

    ReplyDelete
  7. budak 4flat nih . jangan main-main . ;D

    ReplyDelete
  8. aminn . haikal kau pon sama . aq doakan kau 4flat jugak =)

    ReplyDelete
  9. yang kejar tu teruk dia kena balik lepastu. hoh. mesti dia menyesal keja lalala~ hehe dah tau dah yang last tu tipu!! :p kbai :D

    ReplyDelete
  10. tapi sungguh kagum dengan kesungguhan yg dia tunjuk .

    hahaha . mcm tau2 je =P

    ReplyDelete
  11. hai kamu. saye budak baru. jenguk2 & follow sini. slmt berkenalan ;)

    ReplyDelete
  12. hahahaha... ayam gunting tu ape zharif?... ayam sembelih pakai gunting ke?

    ReplyDelete
  13. qaseh : thanx =D

    aswad : bukan . x pernah dengar k ? kalao mai dtg selangor , mest tau ayam gunting tu apa . sedaapp sangt

    ReplyDelete

Home