Sunday, July 3, 2011

Summary for this week . Boleh pulak ?

Lama kot dah x updated blog . Rindu plak jadi nya . Huhu .
Aku nak ringkas kan semua yang berlaku minggu nie .
Itu pon kalau berminat nak baca lah . Rakyat Malaysia kan x suka membaca . Muahaha

     ----------------------------------------------------------------------------------------------------

                                                            Ini tersangat poyo =_='

Seperti semua sudah sedia maklum , hari sabtu hari tu ada larian 1 Malaysia .
Semangat punya pasal , pagi-pagi dah mandi  <--- Yang nie tipu
X sempat nak bersarapan dah kene pergi padang . 6.30 pagi okey . Amboi x ?
Berkeroncong lagu negaraku jugak lah perut aku masa tu .

Tapi lepas je dorang pasang lagu Tik Tok by Kesha , semangat aku terus datang .
Joget-joget kat padang nak warming up . Step yang dorang bagi best gila kot .
Pengarah pon x nak kalah . Goyang jugak . Sumpah comel .

                  Kalau lah pengarah tau aku pos benda nie kat group KMPP , mati aku weyh =)

Dorang punya lah semangat lari , aku berjalan je weyh . Malas nak show off . Muahahaa .
Bukan dapat hadiah pon . Dapat penat je . Yang penting dapat air dengan roti percuma =)

                                                                        Gigih sangat

                                               Yang nie pulak stock2 pemalas . Muahahaa

Tamat larian pukul 8 pagi . Pukol 10 ada kelas ganti sempena hari raya . Argghhh !
Penat sangat . Jadual pack gila lah kat matrik nie . X ada masa langsong nak goyang kaki .
Tapi masa untuk online tetap ada . Jangan risau . Muahahaa .

                                                              Muka penat berlari =_='

      ---------------------------------------------------------------------------------------------------- 

                                                        Nak beli apa dengan 2 ringgit ?

Tadi pergi mesin ATM , nak picit duit sebab duit tinggal 2 ringgit je dekat dalam wallet .
Comel sangat bila mesin tu tulis " Mesin kehabisan wang " . Sumpah sangat comel .
Rasa macam nak tendang-tendang je mesin tu , tapi nanti kaki aku pulak yang sakit .
So aku batal kan lah niat aku yang suci dan murni tu .

Xpe , tambah je 40 sen . Dapat beli roti canai planta dua . Perrgghh ! tersangat sedap okey .
People out there should try this . Rugi kalau x rasa . Harga berpatutan dan di jamin halal !

Dan di sebab kan roti canai planta nie jugak , braces aku yang paling ujung tertanggal satu .
Argghhhh ! Rasa macam nak menangis pon ada . Bukan sebab sakit tapi sebab lain .
Doktor Andrea dah pesan jangan sampai tertanggal . Nanti x berkesan . Adeii

     ---------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Aku di ganggu mamat gila dari mana entah aku pon x tahu . Memang seram sangat .
Baca ikot nombor . Dan hayati setiap message berikut .

                                                                      Kebodohan 1

Boleh x kalao aku cakap aku nak ketawa ? Sangat lawak kot .

                                                                        Kebodohan 2

What a stupid man is this ? Seramm doh . Aku x ganggu hidup kau pon kan . Grr !
Ingat nak letak sekali number phone mamat nie tapi aku kan budak baik ( Buat muka suci )
So x jadi lah . Apa-apa pon , selamat menjalani kehidupan yang penuh onak dan duri =)

      ---------------------------------------------------------------------------------------------------- 

Itu je kot yang berlaku minggu lepas . Cop ! Ada lagi .
Hari tu kan , cikgu handsome suruh aku selesai kan satu soalan fizik nie .
Dan teramat lah terperanjat apabila aku berjaya selesaikannya . Wahh , kagum ! ( Tepuk tangan sikit )
Mesti cikgu handsome bangga dengan saya kan ? Teheeeee ( Buat muka comel )

                                                        Muka excited memang macam nie

Eh ada lagi satu , 8 julai a.k.a jumaat nie aku balik Selangor . Yeehooooo !!
Orang-orang kampung , wait for me yeah =) Kita wat kenduri sekali kalau boleh . Muahaha .

                                               ~ TAMAT ~       

5 comments:

  1. he..he..tp blh menguruskan bdn apa kalo jogging

    ReplyDelete
  2. xnak kurus , nak berisi sikit . huhu

    ReplyDelete
  3. chomel giler prngai adk nih..all in one..pnjg jgk entry nih..hehe.."rkyt mesia kn xsuke mmbca"..nsb bek abis jgk entry nih akak bce..

    ReplyDelete
  4. hahaha... btul3..! tp nape x tendang je mesin tu.. test tgk kaki mu tu kuat dak.. hee~

    ReplyDelete

Home