Sunday, July 3, 2011

Ringkasan untuk minggu ini

Assalamualaikum

Lama dah tak update blog. Okay kali nie aku nak cerita apa yang telah aku buat sepanjang minggu ini. Banyak benda berlaku minggu nie, dan aku rasa nak kongsi dengan korang semua. Mari kita mulakan dengan larian 1 Malaysia. 


Jam 6.30 pagi dah kena berkumpul dekat dataran untuk sesi panaskan badan. Agak lemau jugak sebab pagi-pagi dah kena bangun. Tapi sebaik sahaja lagu Kesha dipasangkan, terus rasa semangat. Larian 1 Malaysia nie lebih kurang macam larian amal. Tak ada hadiah atau ganjaran yang ditawarkan pon. Jadi tak perlu bersungguh sangat. Hahahaha


Sebaik sahaja tamat larian jam 8 pagi, jam 10 kena masuk kelas ganti sempena hari raya. Rasa penat tak hilang lagi, dah kena masuk kelas. Tak cukup lagi ke beban dekat matrik nie sampai kena ada buat kelas ganti pada hari cuti. Tapi demi cuti raya yang panjang, ku gagahkan juga. 


Second thing was, i ran out of money and the worst part was ATM also ran out of money. Jadi aku tak ada duit tunai dalam tangan. Macam mana nak makan ? Aiyoo. Tapi tak apa, aku boleh beli roti canai planta dekat kantin dengan harga RM2.40. Murah dan mengenyangkan. 


Aku ingat, tak ada duit dalam tangan rasa teruk dah. Rupanya ada lagi nasib malang nak berlaku. Roti canai planta yang aku beli tu menyebabkan bracket aku paling hujung tercabut. 

Ouh ya aku juga turut diganggu oleh stranger yang entah datang dari mana, tiba-tiba text aku untuk berkenalan. Jangan jadi scary sangat boleh tak ? I have too much things on my plate right now and it is so overwhelming. I don't need to add another one into it. So stranger, please go away.

Apa-apa pon, aku sangat tak sabar sebab 8 Julai nie aku nak balik Selangor. Yeay !

Post edited : July 2021

5 comments:

  1. he..he..tp blh menguruskan bdn apa kalo jogging

    ReplyDelete
  2. xnak kurus , nak berisi sikit . huhu

    ReplyDelete
  3. chomel giler prngai adk nih..all in one..pnjg jgk entry nih..hehe.."rkyt mesia kn xsuke mmbca"..nsb bek abis jgk entry nih akak bce..

    ReplyDelete
  4. hahaha... btul3..! tp nape x tendang je mesin tu.. test tgk kaki mu tu kuat dak.. hee~

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...