Sunday, September 18, 2011

3 hari x cukup !

Assalamualaikum !

Hai saya Zharif Azis , bertemu lagi kita di sini <--- perlu ke intro macam nie ? Lempang =='
Ohh ye , kepada sesiapa yang belum tahu , aku pulang ke kampung halaman khamis hari tu .
Sangat ohsem walaupon sekejap . 3 hari dekat rumah memang x cukup !

Tangan aku sedikit cacat sebab pernah patah dulu 

Target nak balik selangor sebab nak jumpa mereka-mereka yang tersayang =)
For sure nak jumpa family lah kan . Tanpa mereka , siapalah Zharif Azis <--- Ayat xleh nak skema lagi ?

Hari Jumaat ,
Sampai rumah jam 3 pagi . Then kene bangon jam 8 pagi sebab nak pick up someone .


Aku kene ambik si Faries dekat rumah kakak dia . Untung ada Rashid tunjuk kan jalan .
Aku nie bab-bab peta Malaysia lemah sikit . Tapi geografi time PMR dapat A okey ( Show off )

So dah pon jumpa 2 orang yang aku sayang . Syahdu kan bunyi nya . Bak tisu satu !
Lepastu pergi pulak beraya rumah Aini budak cute mata bulat .

Loghat penang mai dah =='


Jumpa jugak Aini , last jumpa masa buka puasa dulu .

Celup King Restaurant =)

Rindu gila lah time nie . Happy sangat kot .
Misi untuk berjumpa mereka semula . Tapi sayang , ada yang x dapat jumpa T,T

Lets move on , kali nie , pergi beraya rumah Ady .
Siap masak nugget seri murni . Amboi nya Ady masak . Kagum 0_0

Ady memang pemalu , bye =='

Petang nya pergi McD pulak . Kali nie pulak nak jumpa Rahmat dengan Amnie .


Rahmat nie alahai suke sangat buat ayat sedih " Mesti x ada cerita aku dalam blog kau "
Nahhh ! tu dia . Gambar besaq-besaq aku bubuh . Hahaha . Xde lahh . Gurau sahaja .
Memang nak jumpa si rahmat nie pon . X pernah keluar dengan dia sebelom nie .

Pantang nampak alat yang boleh ambek gambar =='

Alhamdulillah , jumpa Amnie jugak . My best friend time sama-sama kerja dekat Pak Li dulu .
Dah lama sangat x jumpa sejak dah sambung belajar . Masing-masing busy =='

Toilet McD Banting =='


Budak perempuan yang aku bulat kan tu , kawan sekelas aku . Nama dia Farah .

" Farah , sorry x tegor . Aku segan , harap kau x marah "

Meyh menggedik dulu sebelom balik rumah . Ohh yeahh =)

H

O

T 

Petang tu , terus pergi beraya rumah N . Pergi berdua dengan si faries .
N nak balik johor hari sabtu , so nak xnak kena lah pergi jugak walaupon dah petang .

Mampu ?

Last jumpa 29 disember 2010 , duduk satu kampung tapi x pernah jumpa .
Naik motor 5 minit dah sampai . Tapi x pernah buat . Terok x aku ?

Hari sabtu ,
X banyak tempat aku pergi sebab nya x tau nak pergi mana dah =='
So aku cuma bawak si faries ronda-ronda banting je lah .

Dekat nak maghrib , pergi rumah kakak rashid . Saja je datang sebenar nya .
Cuma nak berborak dengan si rashid sebab boring kat rumah . Tup tup dapat duit raya .
Memang terus masuk poket lah kan . Banyak pulak . Thanx kakak rashid =)

Pantai Morib dah cantek . Jemput datang ye semua =)

Malam tu jugak , family rashid invite kitorang berdua pergi dinner sama-sama dekat Morib .
Topup lagi perot aku . Tapi x gemuk-gemuk jugak . Hairan betol lah =='

Hari Ahad
Kene bangon pagi-pagi sebab nak kene hantar faries balik rumah kakak dia .
Dia dah kene balik negeri sembilan dah pagi tu dengan kakak dia . So time for leaving .

PESANAN PENAJA 

Photo deleted on 27 April 2012 due to severel error

" Balik penang dengan hati yang aman dan tenteram "

Eh minggu nie bersamaan 23 Sept aku balik lagi . So jangan jeles u all <-- gedik nak mampuih 
Yang baik datang dari Allah , yang jahat tetap datang dari syaiton nirrajim .

Sekian ,

11 comments:

  1. ehem. pesanan penaja xley blah. HAHA

    ReplyDelete
  2. bc n3 d sini..

    http://akutetapaku85.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. cik zharif azis...:)
    can i know u duduk banting tu area mane ek>?? tak sangka bila follow blog u neh dapat tau yang u neh org banting... bleh la beraya kat umah u... heee :)

    ReplyDelete
  4. sambal belacan : thanx singgah =)

    sakinatun : banting area kanchong darat . jalan redan . tau ke ? meyhh la datang umahh =)

    ReplyDelete
  5. pesanan pnaja uh sapa kasi?? N ek??ke tulis sndiri??hehe..eh..td nmpak zharif azis kat pentad kmpp.. heee~~ :)

    ReplyDelete
  6. for sure , yg tu bukan tulisan saya .

    sape kasi ?? awekk lahh . tett . xleh g tau nama lorhhh =)

    nampak kat pentad ? alamak segannyaa , sorry x perasan , sebab x kenal

    ReplyDelete

Home