Saturday, September 10, 2011

Ohsem nya raya di KMPP !

Assalamualaikum !

9 september 2011 , Kolej adakan sambutan perayaan .
So sekarang , masa nya untuk show off everything . Semua dah bersedia ?
Get set go !

Ewahhh . . . .

Memang semangat masa pagi tu . Sebab sexcited nak beraya weyhh .
Time nie lah waktu yang paling sesuai untuk tayang semua yang kita ada . Ohh yeahh =)

Terima kasih Tuan Khairy Bin Jalun sebab berceloteh panjang pagi tu 
Gambar nie aku nampak dekat news feed FB , lepastu curi . Aku x ingat sape punya . Sorry 

Pagi tu semua pelajar kene berkumpul di dataran . Memang saja aku datang lambat .
Nak tau kenapa ? Sebabnya nak bagi pelajar-pelajar lain semua duduk dulu .

Then dekat-dekat majlis nak start baru lah aku datang . Time tu semua attention kita dapat .
Ohh sungguh keji taktik Zharif Azis nak dapat kan perhatian . Tolong jangan contohi oke .

Kegigihan melanda =='

Masa khamis malam , semua praktikum kena hias khemah masing-masing .
Dorang sangat bertungkus-lumus kan . Aku je yang main-main . X banyak buat kerja .
Keje aku cuma nak bergambar je . Itu lah niat asal aku . Terok kan Zharif Azis nie =P

Apahal sebenarnya nie ?

Dan hasil nya memang sangat cantik . Ececeyh puji khemah sendiri . Lempang =='

Tolong jangan ketawa =D

Pagi tu kene hias lagi sebab nya khemah x siap sepenuhnya . Aku lah yang jadi mangsa =='
Tapi xpa . Nampak sikit yang Zharif Azis nie seorang yang rajin =D

Rajinnya =')

Kad raya aku =) Hand-made okey

Makanan yang khemah H4P1 sediakan termasuklah laksa , nasi impit beserta kuah kacang ,
satay ayam n daging dan lengkong kingkong . Cikgu hensem taja nasi dagang . Amboi x ?

Ce cari mana satu cikgu hensem =)

Masa untuk beraya ! Tapi malang nya , aku bukan ramai sangat kawan dekat KMPP nie .
So x ada lah singgah banyak khemah . Ada 3 khemah je yang aku SEMPAT singgah T,T

Budak perempuan praktikum aku 

Kenapa muka aku macam orang hilang bini nie ? Tapi still comel 

Kolej cuma sponsor ais cream je ==' sumpah kedekut 

My praktikum ( Ada yang tiada )

Masa aku banyak di buang untuk melayan tetamu yang bertandang ke khemah H4P1 .
Best jugak melayan tetamu . Dapat mengeratkan hubungan silaturrahim ( Ayat xleh nak geli lagi ke ? )

Meyh la berkenalan dengan tetamu-tetamu yang bertandang ke khemah H4P1 .
First of all , terima kasih sebab habis kan makanan kami . HAHA . Ini bukan ayat perli oke .

Meriah !!

Tapi mereka bukan tetamu saya . I mean , aku x berapa kenal dorang . Jangan salah anggap =)
Meyh sini aku perkenal kan tetamu aku pulak . Kali nie aku kenal walaupon ada yang x tau nama .

Terima kasih datang =)

Ada lagi sebenarnya tapi terlupa ambek gambar . Kenapa lah baru sekarang teringat =='

Unknown guest

Tengah dok sibuk hidang air dekat dorang berdua nie , then yang tudung merah tu bersuara ,
" Mana botol susu ? "
And i was like , macam mana boleh tau nie ? Sumpah segan gila masa tu .
Terus lari ke dapur . Bila masa pulak kat khemah tu ada dapur ? Runsing =='

Masih x paham ? Ce click link nie : BOTOL SUSU

Bertandang ke khemah hafifi =) 

Okey , kali nie nak show off gambar berduet pulakk .
Alhamdulillah , ada jugak yang nak bergambar dengan aku nie . Serious terharu =)

Anis garang dan Diela 

Syikin dan Fariha 

Aimi dan Fasihah dan Hafidz

Kak Jue dan Cikgu Muzaidi

Ini budak kuliah aku =)

Ini Maria 

Ini Praktikum lama aku . Nama dia Sarah Amirah 
Ada kes yang sangat memalu kan . Try baca bawah nie 

Awkward moment =='

Ini Sarah . Kawan satu sekolah dulu 

Ini Hafifi . Ketinggian dia buat aku rasa sangat jeles =)

Ini Ummi Hanni , aku panggil dia mokcikk sebab aku suke . 
Dia stranger yang aku PALING rapat dekat KMPP nie .
Selalu balik selangor sama-sama yaww =)


Itu saja kot . Agak panjang berjela jugak entri kali nie . Sama macam entri sebelom nie .
Aku malas nak upload gambar dekat facebook . Sebab nya x berapa bermakna .
Letak dekat blog best sikit . Sebab boleh bercerita ( Itu pon kalao korang baca lah kan )

PESANAN PENAJA

" Minggu depan aku balik selangor ! Jangan jeles u oull =P "

Masih lagi dalam bulan syawal kan ? So maksod nya , balik nie masih lagi boleh beraya =)
Yang baik datang dari Allah , yang jahat tetap datang dari syaiton nirajim .

Sekian ,

9 comments:

  1. haha nape censored mulut. heee :)

    btw gambar sume meriah!!!! niceeee

    ReplyDelete
  2. hahahaha... dah dah.. jgn gaduh.. bg kawin baru tau hahaha

    ReplyDelete
  3. hahahaha... takuttt.. ini mesti ada ape2 niee... (gosip murahan)

    ReplyDelete
  4. jijik betul ada pelepah2 pokok klape
    Petik kt mana tuh? hahha X)
    gurau@ ...

    ReplyDelete
  5. ambek kat pintu pagar nak masuk ke KMPP =D

    ReplyDelete
  6. fuyoooooo :O banyak gilaa gambarrr
    terbaiikkk ~

    ReplyDelete

Home