Sunday, October 2, 2011

Ouhh October (oo)

Assalamualaikum !

Bulan october dah menjelma dan itu bermakna final exam semester I semakin hampir .
Tapi Zharif Azis tetap x sedar-sedar . Macam x ada apa-apa yang akan berlaku .
Like " Chill lahh , lambat lagi okey " <--- Memang nak kene lempang lah kan .

Tension doh duduk matrik !

Semalam ada larian KAKOM 2011 . Nama pon larian kan , so it should be lari , not berjalan .
Aku bukan tuduh orang lain x berlari , aku je yang malas nak lari . Lari-lari anak pon x .
Sebab nanti lemak terbakar . So makin kurus lah aku . XNAK !

Bukan aku sorang je yang x berlari okey 

Berpeluh pon x kan =='

Ini lagi bukti bahawa xada orang pon yang berlari =='

Dah itu je lahh kot . X banyak bende nak di cerita kan .
Ohh ye sebelom lupa , tadi aku basuh baju guna machine harga 40 sen ja . Selalu nya 2.50 sen
Okey x penting , bye .

Kejap , sebelom terlupa , tadi aku outing pergi Jusco .
Pergi bayar bil berukband aku yang semakin hari semakin nazak . Haihh .
Aku pergi potong rambut sekali . Sebab dah panjang sangat . Xleh nak buat pacak2 .

Alhamdulillah masih lagi comel =='

Saja bagi tau kat sumerang yang aku nak botak . Padahal aku tipu je =P
Korang gila Zharif Azis nak botak ? Habis lah xada aweks minat kat aku .
Rambut itu ibarat mahkota bagi seorang lelaki .

PESANAN PENAJA


" Agak terperanjat bila dengar khabar angin mengatakan 
aku nie sombong . X senyum x bererti aku sombong . 
Aku kan pakai braces , agak buruk bila aku senyum lebar-lebar "


" Mesti korang lari kalao aku senyum macam nie kan ? Mengaku je lahh . Aku pon takot tengok muka aku dohh "


" Jalan penyelesaian nya , aku akan senyum macam nie .
 Hah , senonoh sikit kalau senyum macam nie kan ? "


" Semua dah puas hati ? Alhamdulillah . Meyh cium sikit . 
Xnak cium aku ? Fine . Mentang-mentang aku pakai braces "

Jumaat nie insyaAllah aku balik selangor . Hihi 
Yang baik datang dari Allah , yang buruk tetap datang dari syaiton nirrajim .

Sekian ,

13 comments:

  1. Wah , merah blog kau zariff . Haha,
    Ontongla jadi orang ensem kan ? Wahahaha


    P/s : ontong la dapat balek -,- kirim salam orang slangor . Salam perantauan :D

    ReplyDelete
  2. hencik zharif kenapa eh? makin menjadi2. .
    peliks.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Mane komen aku semalam ? xmuncul pulak . Hoho

    Aku punye la komen panjang2 -,-

    Komen lagi ,
    Haha .
    Lawa header kau weh . Aku xtau nak buat .
    Jeles --,
    Nak bagitau , aku punye mesin basuh kat blog bayar rm2 je . Haha :D

    ReplyDelete
  4. dah capai limit . xleh nak follow blog org lagi . sy kne unfollow blog yg sy follow bru lah bole follow blog baru T,T

    BTW , thanx

    ReplyDelete
  5. na pakai braccess gak boleh ? hahah , jeles tgk kaw pake , handsome =)

    ReplyDelete
  6. jom singgah sini http://budakcomelbuatblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. faiz : xyah nak ngade , gigi dah cantek xyah menggatal nak pakai . terseksa woo =(

    berry : oke =)

    ReplyDelete
  8. zharif please jangan cenyum nampak gigi. xhensem taw. :*

    ReplyDelete
  9. tau dahh , baek lahh x buat lagi . janji =P

    ReplyDelete
  10. http://4.bp.blogspot.com/--jkM1s2_PCs/Toh-hIqMJgI/AAAAAAAAApg/40jgKRyMf54/s1600/DSCI0011.JPG

    nak simpan dalam hendpone boleh pic ni . HAHA :D

    ReplyDelete
  11. simpan lah simpan lahh . ahahha kejam haikal =P

    amira n haikal : komen hang bdua msok dekat spam . aku pon xtau knapa . bru perasan hari nie .

    ReplyDelete

Home