Wednesday, December 14, 2011

Mandi-manda di PD

Assalamualaikum !

Alhamdulillah , percutian yang aku plan 3 weeks ago menjadi jugak .
Walaupon banyak onak dan duri yang terpaksa aku lalui , namun berhasil jugak .
Ayat sangat skema . Jangan muntah sekarang sebab banyak lagi ayat skema aku nak taip nie

Tettt . . . .

Keluarga aku semua nya balik pahang sebab ada kenduri kesyukuran sikit .
Tapi aku x ikot . Malas . Lagipon aku dah plan bende nie lama . Xkan nak cancel pulakk .

So bertolak lah ke PD dengan menaiki kereta . Aku yang pandu okey .
First time ever drive kereta dekat highway . Siap bayar tol lagi . Ewahh kan ?
( Memang lah lalu highway kene bayar tol Zharif Azis oi )

Aku pergi bertiga . Aku , Faries dengan Rahmat .
Almost 2 hour something jugak lah drive kereta nak ke sana . Nasib baik traffic x jam . Huh
Sampai-sampai je terus cari kedai makan . Lapar bhai . X sempat nak sarapan pagi .

 Sejak bila si Faries nie jadi pemalu =='

Nasi goreng kampung tu sedap sangat kot >__<

Then terus pergi mandi =) Dekat 3 jam jugak lah kitorang mandi .
Bila dah masuk air semua benda lupa . Ingat nak mandi je . Xde pikir lain .

Lepastu kitorang naik pisang bende entah nama nya . Best kot .
Ada akak tu , dia mengandung tapi berdegil jugak nak naik . So naik lah sama-sama dengan dia .
Bila time nak jatuh tu , dia boleh pulak landing badan dia dekat kepala aku . Berdengung siot >__<

Hah tu lah akak yang mengandung tu =='

Okey ini saja gambar yang dapat di tayang . X nak upload banyak-banyak . Segan lahh .
Apa pulak cakap orang kampung nanti bila nampak Zharif Azis dalam keadaan macam nie .

Selepas menghabiskan 3jam berendam dalam air , kitorang pon siap-siap nak balik .

 Hensem kan >__<

Ewahh nyaa . . .

Habis hitam kulit aku . Berjemur di bawah cahaya terik matahari .
Tapi xpe , bukan selalu pon . So memang best lah mandi-mandi kat PD nie .
Air dia pon bersih . X macam dekat Morib . Air keruh gila =='


Balik nya , Faries pulak drive . Giliran aku pulak nak tidur . Penat kot bawak kereta .
Jangan pikir bawak kereta x penat .

Sebelom balik rumah , singgah sekejap dekat KFC nilai . Topup perut .

Ini kerja si Faries =='

Yeay ! Selesai sudah percutian mandi-manda aku di PD . Rasa puas sangat . Hewhew =)
Malam nya pulak , aku makan pizza .

Pizza nie x sedap 

 This is how the way to eat pizza ^__^

Saja nak try pizza yang cheesy nie . Dan rasa nya amat lahh yerkkk 0,o
Nak termuntah . Betol cakap tett tett , pizza cheesy nie muak . Island supreme tetap nombor satu !

Hari ahad nya pulak , x buat apa . Keluarga aku x balik lagi .
So apa lagi , bantai lah kereta ayah aku pergi jalan-jalan dekat Morib .
Nasib baik minyak full , save sikit bajet . Terima kasih ayah =)


Kalao keluar dengan aku , makan-makan itu merupakan satu benda yang wajib !
Aku memang suka makan . Tapi aku x gemok-gemok . Tu yang pelik tu .

Hai , nama saya tulang temulang 

Sepatutnya hari ahad aku balik tapi rasa macam x puas pulakk .
So aku extend cuti aku sampai lah hari isnin . Buat matrik nie macam bapak aku punya pulak kan .

Isnin aku cuma pergi sarapan dekat McD dengan beli barang sikit untuk bekalan di matrik nanti .

 Balik dari PD jerawat terus naik , ini sangat amboi >__<

Balik matrik sumpah bosan . Dengan broadband xleh guna , memang best lah cerita dia kan .
Cerita nie tertunggak sebab wifi kolej buat hal . Saket nya hati =='
Tapi sekarang dah siap . TARAAAAAA !

PESANAN PENAJA !


" Jauh berjalan , luas pemandangan , ewahhhh "

Lepas nie rancang nak pergi mana pulak yerp , hurmmm suggest kan aku tempat-tempat yang best
Aku dah x boleh kerap balik selangor macam dulu dah . Ayah aku marah .
Tapi InsyaAllah christmas nie aku balik =)

Itu je untuk kali nie . Nanti ada cerita lagi , aku updated . Korang jangan x baca pulakk =P
Yang baik datang dari Allah , yang jahat tetap datang dari syaiton nirrajim .

Sekian ,

12 comments:

  1. amboii, seksanyaa ~
    sakit mata . hihi :P

    ReplyDelete
  2. bila nak gemuk ni ? haha :P
    bestnyaaa :)

    ReplyDelete
  3. terima kasih zharif upload bnyk gmbr aq yg hot2...hahha..euuwww..perasan kan...btw best jalan2....

    ReplyDelete
  4. aliff : xtau lahh bila . kejap lag kot . hahahaa

    koqin : memang best . try lahh ^^

    ReplyDelete
  5. yelahh faries >__<
    memang best . lagi2 ada aku kan =P

    ReplyDelete

Home