Tuesday, March 6, 2012

BBQ =)

Assalamualaikum 

Nak cerita pasal BBQ kelas yang telah diadakan pada hari sabtu yang lepas .
Yes , ini cerita tertunggak . Sila faham yang saya nie matrik student . Busy -,-

Nauzzubillah 

Tipu je =P Saja buat lambat-lambat sebab nak tunggu dapat semua gambar terlebih dahulu .
Then pilih gambar yang nampak hensem dan menggodakan , bubuh dalam blog . Baru ohsem !

Ini antara gambar-gambar yang aku rasa hensem dan menggodakan ,

 Kerja-kerja pembersihan =)

 Persiapan alatan untuk makan yang di taja oleh cikgu hensem =)

In the making of kuah asam , yummy =)

Buat air =)

Persedian tempat untuk membakar-bakar =)

Semua pasti tercari-cari , di manakah si hensem Zharif Azis ?
Ye ye aku nak tunjuk lah nie , taraaaaaa . . . . .

Artis selalu datang lambat , harap maklum .

But then baru aku realise yang ini merupakan majlis BBQ , so why u wear white cloth Zharif ? Haishhhh dah kene balik bilik lagi tukar baju kaler hitam -,- Ingat jarak antara tempat BBQ dengan bilik tu dekat ? Jauh tawu . 2km lah jugak jaraknya . Sila percaya .

Susah kalao ada paparazzi sana sini =='

Sampai je terus ada yang nak mintak gambar bersama -,-

I love this picture so much !

But sebelom tu aku nak ucap kan jutaan terima kasih sekali lagi yang tak terhingga kepada kawan facebook aku , Muhammad Fathi , kerana sudi menaja pakaian saya malam itu . Okey tipu je . Dia dah lama bagi baju tu =) Dan aku suka sangat sebab tertera huruf Z kat pakaian tu . Zassss opsss >__<

Muka-muka kelaparan maybe 

Ketibaan tetamu istimewa =)

Omaigad ! Anak dia macam-macam jenis . Yang debab , yang comel lote , yang kuat merajuk dan yang macam-macam lagi . Penat layan kerenah dorang . Lagi-lagi yang debab tu . Rasa macam 24 jam nak cubit pipi dia . Comel sangat tawu . Pipi dia sangat menggodakan . Ergghh >__<

Anak-anak cikgu tak leh duduk diam >__<

Jangan ingat aku tak buat kerja okey 

Berlakon je nie =P

Setelah semua makanan selesai di panggang , masa untuk makan =)

 Berebut >__<

 Kak Jue kuat makan 

Ecah pon kuat makan 

Pantang betol nampak kamera -,-

 2 tak cukup >__<

Tayang urat , haha

Selesai makan , masa untuk bersuka ria lah =)

 Semua terkena syndrome Anis Wahidah . Siapa dia ? 

Itu dia Anis Wahidah .

How happy i am 

Then kitorang bagi hadiah untuk cikgu hensem . Sebab dah ajar dan jadi mentor kitorang selama kitorang kat matrik nie . Dan juga ucapan tahniah sempena dapat melanjut kan pelajaran yang lebih tinggi dan di taja sepenuh nya , saya mewakili H4P1 mengucap kan tahniah =)

Ishh ini sepatut nya kerja ketua kelas nie -,-

 Macam rancangan jalan-jalan cari makan pon ada , dah makan dapat cenderamata =)

Hensem cikgu aku nie =')

Si debab omei 

 Si cute tomei lote

Si kuat nanges >__<

I was wondering , why anak dia satu debab ? Hurmmm . . .

Now we know the answer -,-

" Nak makan apa lagi yerp " 

Cikgu hensem balik je , terus budak-budak nya hilang kawalan .

Nak pergi mana nie ?

Ishhh nak pergi mana tu ?

They were actually want to baling birthday boy kat tasik . So they did it -,-

 Birthday boy

Even worse when they decide to baling another boy , so what did i do ? I ran away

 Mangsa seterusnya 

Boom kedua-dua nya di tolak masuk dalam tu 

Omaigad ! Dah lah tengah-tengah malam . Nasib baik air kat tasik KMPP nie paras lutut je . Buat nya dalam , tak ke susah nanti . Andai kata aku yang kene , mesti menangis punya lah . Motif nangis sebab aku tak tau berenang . Hahaha

Itu je yang berlaku pada malam tu . Perut pon kenyang , mata pon ngantok .

Nak baca yang nie pon boleh : BBQ 

PESANAN PENAJA


" Kalau kita baik dengan orang , insyaAllah kita tak akan keseorangan "

Yang baik datang dari Allah , yang jahat tetap datang dari syaiton nirrajim .

Sekian ,

12 comments:

  1. sepatutnya Zarep mangsa pertama baling dalam tasik.Baru best.Sweet memory kat KMPP.

    ReplyDelete
  2. ya Allah mintak di jauhkan >__< seram lah tasik tu
    takot ada buaya . hahahaa

    ReplyDelete
  3. giler best!! part makan tuh best! muahahaha~ part baling dalam tasik tuh..seramm weh! memalam lak tuh!

    ReplyDelete
  4. tau xperr . nasib bek aku sempat lari =) hahaha

    ReplyDelete
  5. Perghh,banyaknya ayam,meleleh air liok....

    ReplyDelete
  6. leklu leklu , amek tisu lap sendiri . hahaha =D

    ReplyDelete
  7. bestnye siap ada bbq untuk kelas . sangat sweet macam gula-gula kapas :D

    ReplyDelete
  8. hamboihh sampai gula-gula kapas keluar =P

    ReplyDelete
  9. sedapnya semua makanan tu!!! seb bek aku tak ada..tidak dah lama aku kebaih xD HAHA

    ReplyDelete
  10. hamboihh >__< seb bek tak jemput . hahahahaha

    ReplyDelete
  11. best giler BBQ korang...siap baling orag kat tasik lagi...seram seyh..nasih bdak praktikum aku x main baling2 cenggini...

    ReplyDelete
  12. my classmate dorang nie short sikit , i mean banyak . ahhaha

    ReplyDelete

Home