Friday, March 29, 2013

GIVEAWAY : EDY 3 DESTINASI

Assalamualaikum 

I am not really into this giveaway-giveaway thingy BUT this giveaway that i want to participate is the easiest and the most reasonable giveaway i've ever seen . Selama nie , aku nampak orang buat giveaway-giveaway nie , macam entah pape . Nak kene like banyak benda . Like fanpage dia , follow twitter dia , like gambar contest dia , follow blog dia , like fanpage sponsor ( bukan takat satu dua je , tapi beribu pages nak kene like ) , follow twitter sponsor lagi , follow blog sponsor lagi , lepastu nak kene tag kepada XX orang lah ( kalau kurang , penyertaan terbatal -___- ) and la nie aku nampak wajib follow instagram mereka .

I was like dafuq ? 

Seriously , is that necessary to like all pages you own ? This is all rubbish and disgusting . Mohon terasa lah kepada sape-sape yang pernah buat macam nie . Memang entri nie khas untuk korang pon . Wakakakaka .

Dan sebab itulah , aku tak pernah participate any giveaway . Because of this things lah . Kalau setakat suruh follow blog dorang okey lagi . Tapi ini sampai dah melampau tahap cipan .

BTW , this entry should be simple -___-

Okey straight to the point , ceyhhh . Padahal mukaddimah dah sampai 3 perenggan baru nak masuk isi . Tuihh . Giveaway yang aku nak join nie datang dari abang Edy Zaidi , so boleh lah terjah blog dia ----> http://www.danielzaidi.com/

Ini hadiahnya , Fridge Magnet =)

Segala info tentang giveaway nie boleh lah rujuk blog abang Edy Zaidi sendiri . Senang kan nak join ? Korang pon join lerr . Bukan suruh buat apa pon , cuma tulis entry je =) Hewhew

PESANAN PENAJA 


" Semoga aku bernasib baik kali ini , Aminn "

Aku nie agak tak bernasib baik sikit bab-bab join contest dalam laman sosial nie . Tapi aku pernah lah jugak menang satu , contest Iftar with Maria Elena . So ini membuktikan yang aku nie xde lah bernasib malang all the time , Ye dak ? Huhu .....

Yang baik datang dari Allah , yang jahat tetap datang dari syaiton nirrajim .

See ya !

12 comments:

  1. Assalamualaikum dik. good luck! akak pun joined dah! hehehe. vahvah kerlas kau menang iftar bersama ME dulu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam =) lajunya kak sheila comment =D
      wahh gudluck kak sheila ^^

      Delete
    2. hohoho. akak kau ni memang laju kalau bab2 komen ni. ahahha. good luck lagi sekali dik!

      Delete
    3. patutlahh =) thanx kak sheila

      Delete
  2. Good luck Zharif! :) Mu nak fridge magnet dari Canada ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mu serious nie ? hahahaha
      kecik tapat tangan , stadium sarang burung beijing aku tadahkan =D hewhew

      Delete
  3. Goodluck zharif :)
    Farah offer kat zharif je?
    *sedih* :'(

    ReplyDelete
    Replies
    1. tenQ tenQ =)
      *ada bau-bau orang jeles nie =P hahahhaha*

      Delete
  4. singgah & follow sini dari GA yang sama
    http://salmikhairil.blogspot.com/2013/03/giveaway-edy-3-destinasi.html

    ReplyDelete
  5. Kah kah kah! Memang betul pun apa yang Zhariff cakap fasal segmen giveaway yang banyak sangat syarat2 yang pelik. Saya pun jarang join segmen dorang sebabkan itulah. :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann , melalut betul dorg letak syarat giveaway tu . mcm memaksa pon ada . tp giveaway yg aku join nie okey . syarat pon simple . so cuba lah try masuk ? =D

      Delete

Home