Tuesday, May 14, 2013

My psychology course-mates

Assalamualaikum

Sekarang , aku nak tunjuk kat korang semua photoshoot gambar kelas aku . Actually dah siap lama dah gambar kelas haku nie , cuma tak war-war kan je lagi . Persoalan yang paling penting lagi runsing , perlu ke war-war kan nie ? Oke bye .

Here we go !


If you guys still cannot find me in the picture , let me help you . I was the one who is very the skema second from the right at the barisan belakang . There you got oh my english .

Sebenarnya , kelas aku ada 14 orang kesemuanya . Tapi yang 4 lagi tu , ada hal yang tidak dapat dielakkan . So depa semua tak dapat nak bergambar bersama . Busy nya mengalahkan kak ton tau . Curlasssss !

Confident gila kau zarep tayang gigi -___-
( Gambar neesa comel je )

Let's proceed to the next picture .


NAK LEBIH BESAR ? 

Nahh ambikk !
( Muizz muka innocent pijak semut tak mati , rasa nak cubit je pipi dia tu . Again neesa being so cute , photogenic lah dia nie )

Gambar nie sebenarnya bergabung dengan gambar kat atas nie 


The photographer asked us to pose like " hey there's something on the left " and there you got our pose . The boy infront , who is our class leader looks like terpelecok je . I dont know if you guys knows the meaning anyway .

Terus maintain pose tau ketua kelas aku nie =D hahahhaa


 Muka is , serious aku asyik ketawa je bila tengok . Hahahaha

Bagi aku , 2 gambar bawah nie sangat membazir . Sebab apa , sebab tak cantik . Aku ingat photographer tu akan edit and crop biar bagi dekat so that gambar kitorang full . Tup tup jadi macam nie . Macam nie aku sendiri pon boleh buat kot -____-

Gambar tak cantik 1

Gambar tak cantik 2

Dua pulak tu dia bagi >___< Kalau satu , tahan lah lagi . Dahlah mintak soft copy tak bagi . Aku siap call kot . Tetap tak nak kasi . Apa punya company gambar lah nie . Dulu masa aku kat matrik , orang tu siap bagi satu soft copy kot . Semua gambar yang dia ambik semua dia letak dalam tu . So nak upload kat mana-mana pon senang .

( Kalau rajin geledah blog aku nie , korang pasti jumpa gambar kelas time kat matrik dulu )


Total harga semua RM32 ringgit , 2 keping gambar saiz santak besar and 4 gambar macam kat atas nie . Okey lah kot kan ? Cuma 2 gambar yang tak cantik tu dengan tak boleh nak mintak soft copy tu je yang buat aku rasa macam asdfghjkl .

BTW , best lah ambik gambar ramai-ramai nie . Seronok !

PESANAN PENAJA 


 Get 

Set

Go !!!

" Psychology batch 2012/2013 , RAPAT !! " 

Dinner yang aku war-war kan sebelum nie ditangguh lagi ke 31 Mei ini -___-
Masih lagi keliru antara nak hantar pengantin ke Johor atau nak join dinner . Baju , topeng segala macam dah beli . Beli kalau setakat 2 3 ringgit takper lagi . Ini haihhhhh , menangis kalau aku sebut . Ya Allah semoga tarikh dinner tu akan terus bertukar , aminnn . Hahahaha jahat nya aku nie .

Yang baik datang dari Allah , yang jahat tetap datang dari syaiton nirrajim .

See ya !

16 comments:

  1. hahaha !! lawak laa awak nie .. bersahaja jea .. pape pon photoshoot kelas memang seronok, boleh nampak muke2 yang takley blah ..
    mai laa blog sy http://sakinahmajid.blogspot.com/ ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. betul tu, masa tulah kita dapat tengok ekspresi muka semua orang. yangpemalu pon turut berposingtau, curlassss

      Delete
  2. Terbaik... study biar sampai 4flt okey... :)

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum dik, perghh style korang. merapatkan ukhwah.. nice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam kak sheila =) alhamdulillah, harapnya begitulah =)

      Delete
  4. Bapak best photoshoot macam ni!

    ReplyDelete
  5. untung la kelas x ramai.. wat photoshoot xpenuh frame pon.. hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. tulah pasal, batch kitorang cuma 14 orang je . batch sebelum nie sampai 40 org . perghh padat gila

      Delete
  6. lorh dak upsi ke.. aha..dekat dah dengan rumah

    ReplyDelete
    Replies
    1. aah, dah dua bulan lebih jugak lah kat perak nie =)
      wahh boleh singgah umah, eh >__< hahaha

      Delete
  7. Hihi zhariff kau doakan photographer company yg ambil pic kau n awan2 ni insaf yer.. Mmg kalo akak pon berangin tau haish

    ReplyDelete
    Replies
    1. memag pon, hangin gila kot... bad service

      Delete

Home