Wednesday, June 26, 2013

Wordless Wednesday #2 : Keywords Pencarian Blog

Assalamualaikum

Not really wordless wednesday, but do enjoy the pictures =)

Parah, nasib baik aku tak mengandung -____-'

Serbuk kari babas kot -____-'

Dah sangap sangat erk ? 

Aku ke ? Macehhh , mmuahhh ! ^__^

Masih boleh -____-
Kalau Ning Baizura dengar boleh menangis kot *flip hair*

Well, semua orang ada jerawat -____- 

Naik tingkat 88, terjun. Naik balik, terjun lagi.

Dekat atas bumbung kot O___O

Maaf, saya tidak memaparkan sebarang tips jagaan kebersihan alat sulit wanita. Even jagaan kebersihan alat sulit lelaki pon aku tak pernah buat lagi -___-

PESANAN PENAJA


" Terima kasih kerana singgah blog nie dan memeriahkan keywords pencarian blog aku =D "

Aku akan sentiasa updated post nie kalau ada lagi keyword yang kelakar dan kontroversi =)
Yang baik datang dari Allah, yang jahat tetap datang dari syaiton nirrajim.
See ya !

10 comments:

  1. haha, lawak gila laa. aku klo search zharif azis, jejakakaula.blogspot and privacy no more je. x dak kegheja aih nak cari benda lain. yang lucah2 tu aku pelik gila, tang mana boleh sangkut kat kita ntah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. patut banyak pencarian tu, kau rupanya salah seorang menyumbangkannya =)
      tu lah pasal, tang mana boleh tersangkut pon xtau

      Delete
  2. Assalamualaikum dik! ahhaha lawak gila keyword kau dik! hahahahhahaha ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. waalaikumsalam kak sheila, kannn =)

      Delete

Home