Sunday, July 28, 2013

Kaunter pertanyaan

Assalamualaikum

It's been a while since my last post, quite lama jugak mengabaikan blog ku ini. Feels really good dapat menulis lagi.

Actually kali nie nak berkongsi satu benda, yang sebenarnya dah lama sangat bermain di fikiran aku. Selagi tak di tulis, selagi tu aku asyik dok berfikir je kat tempat kerja aku. So lebih baik aku tulis sebelum aku jadi gila. Aku mendapati yang aku nie telah menjadi satu kaunter pertanyaan. Which TERLAMPAU banyak persoalan yang ditanyakan kepada aku.

Contoh pasal entry interview dekat UPSI. Itu merupakan kali pertama aku dapat interview formal macam tu but then ramai pulak yang mintak tips interview. First timer kot, bukan nya yang dah kerap kali kene interview. Setakat tips takpe lagi tau, ini sampai dah menyentuh corak pemilihan UPU bagai like I'm the one who's in charge in deciding which U you will get. I mean like seriously guys ? Bila baca balik komen-komen dekat post tu, kelakar kot. Macam-macam persoalan dorang tanya. Ini baru dekat blog, dekat facebook tak sentuh lagi. Aku pon dok layan je semua pertanyaan tu, bagi jawapan pon yok yok oo dah macam bajet pro je =P

Ini baru interview UPSI tau, interview SPA tak kira lagi.

Lepastu entri tentang braces pulak. Yang nie lagi parah, almost semua benda tanya. Basic things like harga, place and sakit ke tak tu boleh lah aku jawab. Kalau tanya bab masalah gigi korang tu kat aku, what did you expect from me ? I'm not even dentist for god's sake >___< Better korang gi jumpa doktor gigi tu sendiri and luahkan lah segala hasrat terpendam. They know better.

This two post very popular among my posts so memang banyak soalan ditujukan dekat aku. Dekat blog tanya, dekat cbox tanya, dekat facebook pon ada orang tanya. Dekat twitter yang kedekut patah perkataan tu pon dorang tanya. Parah.

To make things easier, korang leh tanya aku macam-macam dekat ask.fm ( http://ask.fm/zharif93 ). I just did a few days ago since i checked my cbox recently, there's a lot of question yang aku tak jawab. I'm so sorry guys. Aku memang jarang bukak cbox. So kalau ada apa-apa soalan yang bermain di fikiran korang tu, boleh pergi dekat ask.fm aku and tanya lah whatever question yang korang nak tanya.

PESANAN PENAJA 


" Please no ugly words, peace ! "

Yang baik datang dari Allah, yang jahat tetap datang dari syaiton nirrajim.
See ya !

8 comments:

  1. hai gigi besi =D
    wah coolnye banyak orang tanya..HUU

    ReplyDelete
  2. Hahahahaha...nak tanya bila nak update blog lagi?? Hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ewahhh, nie dah hapdet banyak2 nie =D

      Delete
  3. okey ini motipp kau update entry kan. dah ada ask.fm skrg. bravo. zharif, bila nak kahwin? haha, soalan minta penyepak. kang klo depa tanya soalan private acano? Jenuh la kau nak menjawab.

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah dijawab, mne yg bole di jawab aku jawab , xboleh jawab aku skip lah, hahahaha

      Delete
  4. Jangan jadi bajet sangat boleh tak?

    ReplyDelete

Home