Saturday, July 13, 2013

Klebang Coconut Shake

Assalamualaikum 

Bukan nak gebang ke apa, cuma nak cakap Coconut Shake Klebang memang terbaik ! This is not my first time actually. Dah banyak kali dah since aku start menerima rawatan di Melaka nie. Cehh, rawatan sangat tau, yok yok o je


Nak beli benda alah harga 2.50 sen nie, kene beratur panjang kot. Maklum lah benda femes, ramai lerr yang beli. Bila tiba giliran terus beli bercawan-bercawan shake. Buat stok dalam kereta nanti.


Nak pergi tempat makan, kene masuk dalam sikit. Yang tepi jalan nie cuma jual coconut shake je. Tapi sorry to say lah yerp, restoran dia penuh dengan manusia. Sepenuh-penuhnya. Sampaikan dekat jalan tu, ada RELA yang kawal. Maju ngat perniagaan orang nie.


Agaknya dalam satu hari berapa bekas lah erk habis ?

Kalau datang Klebang tak rasa coconut shake nie, memang tak complete lah ke-klebangan nya tu. Kata nyaa. So nak jugak mention nie, gigi ku rasa begitu sakit, ketat dan ditarik-tarik =( Well, baru lepas follow up memang sakit. Tahan jelahhhh.

" Cuba kau tengok orang cocok botox, sakit tu. 
So tahan sikit lah, nak cantik memang kene sakit sikit " - Ibu

Curlasss statement ibu. Hands down. Actually dah lama gila aku tak gi follow up braces. Almost setahun. Sebab tu lah lambat siap gigi kau zarep oi. Sampai kan doktor tu boleh tanya, awak sape erk ? Perghhh boleh lupa pulak. Sampai nyah hati mu T__T Lepas nie kene rajin lah follow up, next appointment before raya, tapi tak tau lah boleh pergi ke tak. Kene tengok jadual dulu. Cehh.

Suka pulak dengan kaler braces aku sekarang. Betul-betul mengikut tema raya tahun nie. Kaler getah gigi atas baju raya hari pertama, kaler getah gigi bawah baju raya hari kedua. Gambar semua boleh try usha Instagram aku. Kat situ cepat sikit ter-updated kehidupan diri aku nie. Itupun kalau ada yang ebrminat nak tahu lah kan.

Instagram : zharif93

Aku tau korang malas sangat nak klik butang kat belah kiri atas korang tu kan, so disini aku sertakan sekali link instagram aku. Promot selagi boleh. Kau mampu ?

PESANAN PENAJA 


" Semoga terpelihara lah mata dan mulut kita sepanjang bulan puasa nie daripada perkara yang boleh membatalkan mahupun mengurangkan pahala puasa kita "

Rasanya belum terlambat untuk mengucapkan selamat berpuasa kepada seluruh orang Islam di seluruh dunia. Semoga Ramadhan kali nie lebih baik dari sebelum ini. Walaupun pesanan nie obviously cuma orang melayu je boleh baca, tapi tetap nak mention seluruh dunia. Curlassss jah !

By the way, result dah keluar. Alhamdulillah result aku okey =) Tahniah to all my classmates sebab semua 3 pointer and above. Semoga terus kekal sampai lah sem ke-8 nanti yerp.

Yang baik datang dari Allah, yang jahat tetap datang dari syaiton nirrajim.
See ya !

12 comments:

  1. mak aih!byk gler bekas ice cream!
    rezeki2 ! :)

    ReplyDelete
  2. Mesti sedap kan kan kan... Salam Ramadhan Zharif :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang sedap, terbaekk !
      salam ramadhan jugak aswad =)

      Delete
  3. Sy duk melaka, slalu gak makan kt situ, tp skang dah ada port coconut shake yg baru, area batu berendam..
    Selamat berpuasa gak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. owner yang sama ke ?
      selmat berpuasa too =)

      Delete
  4. dekat melaka yaaa, kena pergi cuba ni. TQ for sharing.

    ReplyDelete
  5. Cuba pergi sini Jumaat minggu lepas, tapi malangnya diorang tak berniaga. Tapi bersusun kot kereta yg datang nak beli. Semua balik hampa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. jumaat pkol berapa tu ? maybe sbb solat jumaat dorg tutup awal kot

      Delete
  6. Aku tak tahu la aku pernah sampai Klebang ke tak walaupun kampung aku dekat Melaka. Kalau aku pergi, aku nak try la :D

    ReplyDelete

Home