Friday, November 25, 2016

LAZADA Online Revolution : Nestle

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Aku telah menerima kotak misteri yang diberi nama "Box of Joy" daripada LAZADA semasa menghadiri event dorang awal November lalu bersempena Online Revolution yang bermula pada 11 November sehingga 12 December. Sepanjang Online Revolution berlangsung, akan terdapat banyak diskaun pada produk-produk yang terpilih.

Macam-macam ada dalam kotak Box of Joy nie tau. Meriah betul ! So untuk hari nie, aku nak cerita pasal produk Nestle yang aku dapat dari Box of Joy nie.

Nescafe White Coffee Pandan

Nescafe memang favourite aku. Sebagai seorang student, stok Nescafe wajib ada dalam kotak makanan aku di kolej. Maklumlah, assignment due date besok, malam sebelumnya baru pulun nak buat. Jadi kena lah berjaga malam dan Nescafe lah yang banyak membantu diri aku untuk berjaga malam.

Tambah-tambah aku sekarang nie tengah siapkan thesis, makin banyaklah Nescafe yang aku consume. Tapi nie nak habaq mai, Nescafe yang aku nak cerita nie bukan sembarangan Nescafe tau. Ini Nescafe White Coffee perisa pandan.


First time aku cuba Nescafe White Coffee Pandan nie. Sangat memberi kelainan. Kalau korang bosan dengan rasa kopi yang sama, cuba try Nescafe White Coffee Pandan nie.

Siapkan thesis sambil menghirup air Nescafe White Coffee Pandan nie, memang umppphhhhh beb !

Kalau nak beli, boleh klik di SINI

Milo

Sape hantu Milo dekat sini, angkat tangan ?

Yes, i see you angkat tangan.

Rakyat Malaysia dengan Milo berpisah tiada. Oleh itu, kalau korang nak beli produk Milo, beli melalui Lazada tau. Sebab Lazada ada bagi diskaun sempena Online Revolution nie. And korang juga boleh berpeluang untuk dapatkan beg Milo serbaguna macam aku nie.


Curlass tak jah ? Mesti lahh curlasss. Boleh bawak pergi travel sebab compartment dia sangat luas. Boleh muat macam-macam. So kalau korang nak dapat beg nie secara percuma, kenalah beli produk Milo di Lazada. Click HERE.

Nestle Full Cream Milk

Kalau yang minat minum susu pon boleh beli melalui Lazada. Sebab harga yang ditawarkan sangat berbaloi-baloi berbanding di luar sana. Klik SINI untuk beli.


Macam aku, aku tak minum susu putih, jadinya aku bagi adik aku susu Full Cream Nestle nie. Ternyata dia sangat suka susu nie. Sedap katanya.

Thank you NESTLE for sponsoring Box Of Joy !

Online Revolution bermula 11 November sehingga 12 December nie. Lazada bagi banyak diskaun tau. Apa tunggu lagi ?? Start shopping now !!


For new customer, insert the code above when you check out and enjoy your 20% off =) 

Tunggu entri aku akan datang untuk dedahkan lagi barang-barang yang terdapat dalam Box Of Joy nie. Nantikan, see ya !!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...